Robotyka dla dzieci z GO4Robot Poznań

Wybierz kreatywne atrakcje dla dziecka z nauką programowania w Poznaniu🚀

Doświadczenie i pasja

GO4Robot sp. z o.o. zajmuje się organizacją warsztatów z robotyki. Naszym głównym celem jest oswajanie z najnowszymi technologiami poprzez zabawę. Przedsięwzięcie prowadzi zgrany zespół trenerów. Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywają już od 2015 roku. Jarek Kałasz i Marek Maj to pełni energii i pasji absolwenci Automatyki i Robotyki (Politechnika Poznańska). Są założycielami spółki i wszystko zaczęło się od ich pasji. Warsztaty prowadzone są w oparciu o zestawy klocków oraz specjalistyczne oprogramowanie na licencji LEGO®. Różnorodne scenariusze zajęć i nowe rozwiązania technologiczne (np. rozszerzona rzeczywistość) potrafią zainteresować nie tylko inżynierów. Motorem napędowym GO4Robot jest zespół młodych ludzi, których połączyła wspólna pasja: edukacja najmłodszych. Zajęcia prowadzone są przez Trenerów, których energia udziela się każdemu.

Dlaczego GO4Robot?

Zapisz się

Rozwój

Programy edukacyjne dla naszej Akademii tworzą specjaliści z zakresu pedagogiki, którzy są świadomi zróżnicowanych potrzeb najmłodszych kursantów. Każdy rok to nowe wyzwania dla uczestników prowadzonych przez nas zajęć. Programy są zatem dostosowane zarówno do wieku kursantów, jak i ich umiejętności.

Sprzęt

Prowadzimy zajęcia z wykorzystaniem wyłącznie certyfikowanych i sprawdzonych zestawów LEGO® Education i Cubetto. Praca z takim sprzętem sprawia, że jesteśmy w stanie zapewnić najlepszą jakość nauki, przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa kursantów.

Trenerzy

Liczba uczestników w grupie wynosi maksymalnie 10 lub 14 osób. Stawiamy na kameralne grupy i pełną efektywność zajęć. Dbamy o jak największy komfort kursantów, dlatego zajęcia prowadzone są przez dwóch wykwalifikowanych Trenerów. Chcemy, by zarówno młodsze, jak i starsze dzieci, uzyskały szybko taką pomoc, jakiej potrzebują.

Dojazdy

Dzieci, które uczestniczą w naszych zajęciach, nie muszą opuszczać bezpiecznych placówek - to my dojeżdżamy do szkół oraz przedszkoli. Szanujemy przy tym czas rodziców oraz opiekunów naszych kursantów.

Warsztaty cykliczne - poziomy edukacyjne

W naszych kursach dziecko może uczestniczyć nawet przez 7 lat. Program edukacyjny mogą rozpocząć dzieci już od 3 roku życia. W dowolnym momencie można dołączyć do Akademii, bez względu na posiadane umiejętności. Przygotowaliśmy poziomy dla kursantów dostosowane do ich wieku.

Roboludek Junior Cubetto

3 latki

Zabawa z robotem Cubetto. Kurs to 30 zajęć. Trwa 9 miesięcy. Opłata jest stała za każdy miesiąc. 

85 zl/m-c

WIĘCEJ

Roboludek mTiny

4 latki

Robot MakeBlock mTiny. Kurs to 30 zajęć. Trwa 9 miesięcy. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

85 zł/m-c

WIĘCEJ

Roboludek Master

5-6 latki

Zestawy LEGO WeDo2.0 i tablet. Kurs to 30 zajęć. Trwa 9 miesięcy. Opłata jest stała za każdy miesiąc.  

115 zł/m-c

WIĘCEJ

Mały Robotyk

6-7 latki

Zestawy LEGO WeDo2.0 i tablet. Kurs to 30 zajęć. Trwa 9 miesięcy. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

115 zł/m-c

WIĘCEJ

Mały Robotyk Master

8-9 latki

Zestawy LEGO WeDo 2.0 i Scratch 3.0. Kurs to 30 zajęć. Trwa 9 miesięcy. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

115 zł/m-c

WIĘCEJ

Inżynierowie Junior

9-10 latki

Zestaw LEGO® Education SPIKE™ Prime i tablet. Kurs to 30 zajęć. Trwa 9 miesięcy. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

155 zł/m-c

WIĘCEJ

Inżynierowie

10-11 latki

Zestawy LEGO EV3 Mindstorms. Kurs to 30 zajęć. Trwa 9 miesięcy. Opłata jest stała za każdy miesiąc 

195 zł/m-c

WIĘCEJ

Inżynierowie Master

10-14 latki

Programowanie Arduino, podstawy elektroniki, tworzenie aplikacji na telefon. Kurs to 30 zajęć. Trwa 9 miesięcy. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

195 zł/m-c

WIĘCEJ

Kompetencje

lateralizacja

+30!

Inaczej stronność - jest to postępujący proces, który stopniowo kształtuje się wraz z wiekiem i rozwojem ruchowym dziecka. Podczas tego procesu kształtuje się przewaga jednej ze stron ciała nad drugą podczas czynności ruchowych. Ćwiczenie koordynacji ruchów (np. ruchów oko-ręka) pozwala na równomierny rozwój lateralizacji, bez doprowadzenia do asymetrii.

matematyzacja życia codziennego

+30!

Kompetencje matematyczne zaczynają kształtować się najsilniej w 8-9 lat. Matematyzacja życia codziennego przejawia się przede wszystkim poprzez umiejętność klasyfikowania przedmiotów w zbiory, czy też stosowanie schematów dotyczących kolejności wykonywania działań. Równolegle z tą kompetencją rozwija się pamięć logiczna oraz procesy myślowe takie jak uogólnianie i systematyzowanie.

motoryka mała i motoryka duża

+30!

Motoryka to ogólna sprawność fizyczna człowieka. Motoryka mała to ruchy o mniejszym zakresie (ruchy dłoni, palców) - do ich wykonania potrzebne jest skupienie, koncentracja i precyzja. Motoryka duża to z kolei obszerne ruchy, które angażują całe ciało lub jego znaczną część.

myślenie algorytmiczne

+30!

Inaczej myślenie komputacyjne. Jest to proces znajdowania rozwiązań problemów z różnych dziedzin przy świadomym wykorzystaniu metod i narzędzi informatycznych. Cały ten proces tworzą cztery składowe: (1) rozłożenie problemu na części, (2) analiza problemu - rozpoznanie prawidłowości, (3) eliminowanie elementów nieistotnych (oszczędzanie zasobów poznawczych), (4) stworzenie algorytmu w oparciu o dostępne informacje - rozwiązanie problemu

myślenie logiczne

+30!

Inaczej myślenie przyczynowo-skutkowe. Jest to umiejętność wskazywania następstw określonych sytuacji, wyszukiwania przyczyn pewnych stanów rzeczy, a także porządkowania zdarzeń. Jest ono szczególnie ważne w rozwoju dziecka, bo pobudza jeszcze bardziej jego ciekawość!

myślenie szeregowe

+30!

Inaczej nazywa szeregowaniem systematycznym. Jest to dominujący sposób rozwiązywania zadań, które wymagają od dziecka grupowania elementów według uporządkowanych różnic pomiędzy nimi. Rozwój tej umiejętności następuje kiedy dziecko posiada zdolność do wyobrażania sobie czynności przy użyciu symboli.

rozwój emocjonalny

+30!

Są to kolejne etapy wzrostu emocji w poszczególnych stadiach wieku, które sprawiają, że przystosowania wewnętrzne i społeczne przechodzą na coraz wyższe poziomy. Rozwój emocjonalny ma szczególny wpływ na wykształcenie się cech przystosowawczych do życia społecznego i jest nieodzownym elementem rozwoju człowieka.

spostrzegawczość

+30!

Umiejętność podporządkowania swojego spostrzegania określonemu celowi, oderwanego od zajęć i wrażeń ubocznych. Inaczej - świadome kierowanie swojego spostrzegania.

trwałość pamięci

+30!

Trwałość pamięci to jedna z jej najważniejszych cech, która pozwala na tworzenie śladów pamięciowych i przechowywanie ich. Dzieci zaczynają stosować coraz bardziej złożone strategie pamięci, co sprawia, że ich pamięć zaczyna przekształcać się w logiczną (jej przejawem jest na przykład uczenie się przez powtarzanie i odtwarzanie materiału).

umiejętność współpracy w grupie

+30!

Jedna z najważniejszych umiejętności, które człowiek zdobywa w dzieciństwie i wykorzystuje przez całe swoje życie. Jest to zdolność tworzenia więzi i współdziałania z innymi w grupie na rzecz osiągania wspólnych celów. To także umiejętność zespołowego wykonywania zadań i rozwiązywania problemów.

Galeria

Płatności

Prosimy, by w tytule przelewu wpisać imię i nazwisko uczestnika kursu, placówkę oraz dzień zajęć. W przypadku FV prosimy również o taką informację w tytule przelewu wraz z numerem NIP.

Numer konta

85 1140 2004 0000 3102 7922 9289

GO4Robot sp. z o.o. Ul. Winogrady 89, 61-659 Poznań, NIP- 9721255781

Kontakt

Wszystkich zainteresowanych naszymi kursami zapraszamy do kontaktu. W razie jakichkolwiek pytań z chęcią rozwiejemy wszystkie wątpliwości :) Czekamy na kontakt telefoniczny lub mailowy!

GO4Robot Poznań

GO4Robot sp. z o.o.

Zadzwoń do nas: +48 668 115 750

Napisz do nas: zapisy@g4r.pl

Masz pytania?

Być może odpowiedź znajdziesz w tej sekcji. A jeśli nie - zapraszamy do kontaktu!

Czego uczą zajęcia?

Wszystkie nasze plany edukacyjne tworzymy we współpracy z psychologami, by testować i wykorzystywać różne metodologie. Zależy nam na tym, by nasze zajęcia uczyły robotyki i jednocześnie spełniały potrzeby dziecka na każdym etapie rozwojowym. 




Kto prowadzi zajęcia z robotyki?

W trosce o jak największą jakość zajęć Trenerzy prowadzący dobierani są w taki sposób, by jeden z nich posiadał wykształcenie i przygotowanie psychologiczno-pedagogiczne i potrafił przedstawić zagadnienia w sposób przystępny dla dzieci, a także dostosowywał tryb pracy do konkretnej grupy. Drugi z Trenerów to osoba, która posiada kompetencje z zakresu nauk ścisłych i jest specjalistą w programowaniu i robotyce. Każdy pracownik naszego zespołu regularnie doskonali swoje umiejętności poprzez regularny udział w szkoleniach. Więcej informacji znajduje się w zakładce O nas

Moje dziecko nigdy nie chodziło na robotykę - czy te zajęcia są dla niego?

Nasze zajęcia przeznaczone są nie tylko dla dzieci, które mają już jakiekolwiek doświadczenie z robotyką. Poziomy edukacyjne zostały opracowane w taki sposób, by obudzić w dzieciach zainteresowanie i rozwijać ich indywidualne umiejętności na każdym poziomie ich zaawansowania. Nasi Trenerzy na zajęciach poświęcają uwagę każdemu dziecku, dzięki czemu mamy pewność, że każdy rozumie przedstawiane zagadnienia.
Ze szczegółowymi opisami poziomów można się zapoznać klikając tutaj.


Moje dziecko już chodziło na robotykę - czy nie będzie się nudzić?

Poziomy edukacyjne zostały opracowane w taki sposób, by ich poziom zaawansowania stopniowo wzrastał. Po ukończeniu jednego z poziomów dziecko nabywa umiejętności umożliwiające rozpoczęcie poziomu wyżej. Na każdych zajęciach tworzymy zupełnie inne roboty i poruszamy różne zagadnienia, nie ma więc mowy o jakiejkolwiek nudzie!
Ze szczegółowymi opisami poziomów można się zapoznać klikając tutaj.



Jak wyglądają zajęcia?

Na zajęciach dzieci zapoznają się z podstawami konstruowania i programowania robotów. Każde kolejne zajęcia to zdobywanie nowych umiejętności i rozwój tych już posiadanych. W ramach naszych zajęć i warsztatów korzystamy z profesjonalnych, edukacyjnych zestawów LEGO ® Education WeDo 2.0, MINDSTORMS ® EV3 oraz Arduino, App Inventor, a także z interaktywnych robotów: Cubetto od Primo Toys oraz mTiny Makeblock. Przebieg i forma zajęć dopasowany jest do wieku dzieci i ich aktualnego etapu rozwoju.
Więcej informacji o poszczególnych zajęciach - tutaj



Jaka jest forma zajęć?

Z uwagi na to, że zależy nam na spełnianiu potrzeb rozwojowych dzieci w każdym wieku, forma zajęć uzależniona i dopasowana jest do wieku dzieci. Wiek dzieci, a co za tym idzie - aktualne potrzeby rozwojowe stanowią kryterium podziału grup. 
Więcej informacji o formie zajęć na poszczególnych poziomach - tutaj.

Dlaczego mam zapisać dziecko do GO4Robot?

Naszym głównym celem jest oswajanie dzieci z najnowszymi technologiami poprzez zabawę, a także rozwój indywidualnych potrzeb i umiejętności każdego dziecka. Zespół GO4Robot to przede wszystkim wykwalifikowani Trenerzy, którzy nieustannie się rozwijają i doskonalą swoje kompetencje na wszelkich szkoleniach. Nasz program edukacyjny to różnorodne scenariusze i metodologie prowadzenia zajęć, które potrafią zainteresować dzieci w każdym wieku i mają na celu efektywne i zrozumiałe przekazywanie wiedzy, a także rozwój umiejętności indywidualnych. 

Czy mam dostęp do informacji o zajęciach?

Dzięki dostępowi do naszej platformy mają Państwo wgląd do wielu informacji związanych z zajęciami. Jest to przede wszystkim wgląd do tematu zajęć, a także danych Trenerów prowadzących. Mogą Państwo również sprawdzić ile nieobecności ma Państwa dziecko.

Co wyróżnia program edukacyjny GO4Robot?

To, co szczególnie wyróżnia nasze zajęcia, to ścieżka, którą tworzą kolejne poziomy edukacyjne. Jest to 10 letni proces nauki, który zaczyna się na oswajaniu z technologią najmłodszych, a kończy na umiejętności stworzenia swojej własnej aplikacji. Każdy kolejny poziom, przez który przechodzi dziecko to rozwój kolejnych umiejętności, a także nabywanie wiedzy i kompetencji z zakresu robotyki i programowania.
Więcej o kursach znajdą Państwo tutaj.

Czy rodzice uczestniczą w zajęciach?

W trakcie trwania zajęć mają Państwo chwilę dla siebie. W trakcie tego czasu dzieci pozostają pod pełną opieką osób prowadzących, które rozbudzą w nich pasję, a także rozwiną: umiejętności z zakresu robotyki i programowania oraz kompetencje rozwojowe dziecka.

Czy zajęcia w pandemii COVID-19 wyglądają tak samo?

Z uwagi na bezpieczeństwo naszych uczestników, na zajęciach przestrzegamy reżimu sanitarnego i stosujemy się do wszystkich wytycznych Głównego Inspektora Sanepidu. Zestawy klocków oraz tablety, na których pracują dzieci są dezynfekowane po każdej grupie, a także ozonowane po całym dniu warsztatowym. Wszystkie te czynności pozwalają nam na przeprowadzanie zajęć w sposób bezpieczny z zachowaniem ich wysokiej jakości i merytoryczności. 

Co jeżeli Rząd zaostrzy obostrzenia związane z COVID-19?

W przypadku zaostrzenia się sytuacji pandemicznej i wprowadzenia nowych obostrzeń przez Rząd - nasz plan edukacyjny uwzględnia kształcenie online. Opracowane przez nas poziomy zajęciowe online również dopasowane są do wieku dzieci, a umiejętności na nich zdobywane odpowiadają tym, które dziecko zdobywało by stacjonarnie.