Robotyka dla dzieci z GO4Robot® Poznań

Wybierz kreatywne atrakcje dla dziecka z nauką programowania w Poznaniu🚀

Doświadczenie i pasja

Jako GO4Robot® od 2015 roku prowadzimy warsztaty z robotyki i programowania dla dzieci od 3 do 15 roku życia! Jarek Kałasz i Marek Maj - pełni energii i zamiłowania do technologii absolwenci Automatyki i Robotyki na Politechnice Poznańskiej - są założycielami spółki i to właśnie od ich pasji do innowacji wszystko się zaczęło. Głównym celem GO4Robot® jest oswajanie dzieci z technologią, przekazywanie im wiedzy i rozwijanie ich kompetencji poprzez zabawę i eksperymentowanie. Warsztaty z robotyki i programowania prowadzimy w oparciu o edukacyjne zestawy i oprogramowanie od LEGO®, Makeblock i innych. Zajęcia z GO4Robot® mają różnorodne, autorskie scenariusze, które są dostosowane do potrzeb dzieci na danym etapie rozwojowym! Oprócz tego, zajmujemy się również organizacją: półkolonii letnich i zimowych, urodzin z robotami, eventów, integracji firmowych i wielu innych, kreatywnych atrakcji. Motorem napędowym GO4Robot® jest zespół młodych i energicznych ludzi, których połączyła wspólna pasja: edukacja najmłodszych :)

o nas

Dlaczego GO4Robot?

Zapisz się

Rozwój dziecka

Programy edukacyjne dla naszej Akademii tworzy interdyscyplinarny zespół specjalistów, którzy są świadomi zróżnicowanych potrzeb dzieci w różnym wieku. Każdy rok to nowe wyzwania dla uczestników prowadzonych przez nas zajęć, a poziomy edukacyjne są dostosowane zarówno do wieku kursantów, jak i ich możliwości.

Innowacyjny sprzęt

Prowadzimy zajęcia z wykorzystaniem wyłącznie certyfikowanych, innowacyjnych i sprawdzonych zestawów od LEGO® Education, Primo Toys oraz Makeblock. Praca z takim sprzętem sprawia, że jesteśmy w stanie zapewnić najlepszą jakość nauki, przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa kursantów.

Profesjonalni Trenerzy

Stawiamy na kameralne grupy i pełną efektywność zajęć - liczba uczestników w grupie wynosi maksymalnie 10 lub 14 osób. Dbamy również o jak największy komfort i bezpieczeństwo kursantów, dlatego zajęcia prowadzone są przez dwóch wykwalifikowanych Trenerów. Chcemy, by zarówno młodsze, jak i starsze dzieci, szybko uzyskały wsparcie, którego potrzebują na zajęciach.

Dojeżdżamy do Ciebie

Dzieci, które uczestniczą w naszych zajęciach, nie muszą opuszczać swoich placówek, które znają i, w których czują się bezpiecznie - to my dojeżdżamy do szkół oraz przedszkoli. Szanujemy przy tym czas rodziców oraz opiekunów naszych kursantów.

Warsztaty cykliczne - poziomy edukacyjne

W naszych kursach dziecko może uczestniczyć nawet przez 8 lat. Edukację w Akademii GO4Robot® mogą rozpocząć dzieci już od 3 roku życia. Można dołączyć w dowolnym momencie i bez względu na posiadane umiejętności. Przygotowaliśmy poziomy dla kursantów dostosowane do ich wieku i etapu rozwojowego.

Roboludek Junior

3 latki

Zajęcia z drewnianym robotem Cubetto od Primo Toys w 1 połowie kursu oraz z interaktywnym robotem mTiny od Makeblock w 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

110 zł/m-c

WIĘCEJ

Roboludek

4 latki

Zajęcia z interaktywnym robotem mTiny i kreatywne konstruowanie z LEGO® DUPLO® w 1 połowie kursu oraz robot BOTZEES Mini w 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

110 zł/m-c

WIĘCEJ

Roboludek Master Essential

5-6 latki

Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Essential i tabletów. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

155 zł/m-c

WIĘCEJ

Mały Robotyk Essential

6-8 latki

Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Essential i tabletów. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

155 zł/m-c

WIĘCEJ

Mały Robotyk Master

8-9 latki

Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Prime i tabletów. Programowanie w środowisku bloków ikon na 1 połowie kursu, w środowisku bloków słów na 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

165 zł/m-c

WIĘCEJ

Inżynier Junior

9-10 latki

Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Prime i tabletów. Programowanie w środowisku bloków słów. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

200 zł/m-c

WIĘCEJ

Inżynier

10-15 latki

Zajęcia z wykorzystaniem środowiska do tworzenia własnych aplikacji mobilnych MIT APP Inventor i tabletów. W trakcie całego kursu uczestnicy tworzą 15 aplikacji mobilnych. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

225 zł/m-c

WIĘCEJ

Kompetencje

lateralizacja

+15!

Inaczej stronność - jest to postępujący proces, który stopniowo kształtuje się wraz z wiekiem i rozwojem ruchowym dziecka. Podczas tego procesu kształtuje się przewaga jednej ze stron ciała nad drugą podczas czynności ruchowych. Ćwiczenie koordynacji ruchów (np. ruchów oko-ręka) pozwala na równomierny rozwój lateralizacji, bez doprowadzenia do asymetrii.

matematyzacja życia codziennego

+55!

Kompetencje matematyczne zaczynają kształtować się najsilniej w 8-9 lat. Matematyzacja życia codziennego przejawia się przede wszystkim poprzez umiejętność klasyfikowania przedmiotów w zbiory, czy też stosowanie schematów dotyczących kolejności wykonywania działań. Równolegle z tą kompetencją rozwija się pamięć logiczna oraz procesy myślowe takie jak uogólnianie i systematyzowanie.

motoryka mała i motoryka duża

+80!

Motoryka to ogólna sprawność fizyczna człowieka. Motoryka mała to ruchy o mniejszym zakresie (ruchy dłoni, palców) - do ich wykonania potrzebne jest skupienie, koncentracja i precyzja. Motoryka duża to z kolei obszerne ruchy, które angażują całe ciało lub jego znaczną część.

myślenie algorytmiczne

+80!

Inaczej myślenie komputacyjne. Jest to proces znajdowania rozwiązań problemów z różnych dziedzin przy świadomym wykorzystaniu metod i narzędzi informatycznych. Cały ten proces tworzą cztery składowe: (1) rozłożenie problemu na części, (2) analiza problemu - rozpoznanie prawidłowości, (3) eliminowanie elementów nieistotnych (oszczędzanie zasobów poznawczych), (4) stworzenie algorytmu w oparciu o dostępne informacje - rozwiązanie problemu

myślenie logiczne

+10!

Inaczej myślenie przyczynowo-skutkowe. Jest to umiejętność wskazywania następstw określonych sytuacji, wyszukiwania przyczyn pewnych stanów rzeczy, a także porządkowania zdarzeń. Jest ono szczególnie ważne w rozwoju dziecka, bo pobudza jeszcze bardziej jego ciekawość!

myślenie szeregowe

+55!

Inaczej nazywa szeregowaniem systematycznym. Jest to dominujący sposób rozwiązywania zadań, które wymagają od dziecka grupowania elementów według uporządkowanych różnic pomiędzy nimi. Rozwój tej umiejętności następuje kiedy dziecko posiada zdolność do wyobrażania sobie czynności przy użyciu symboli.

rozwój emocjonalny

+70!

Są to kolejne etapy wzrostu emocji w poszczególnych stadiach wieku, które sprawiają, że przystosowania wewnętrzne i społeczne przechodzą na coraz wyższe poziomy. Rozwój emocjonalny ma szczególny wpływ na wykształcenie się cech przystosowawczych do życia społecznego i jest nieodzownym elementem rozwoju człowieka.

spostrzegawczość

+40!

Umiejętność podporządkowania swojego spostrzegania określonemu celowi, oderwanego od zajęć i wrażeń ubocznych. Inaczej - świadome kierowanie swojego spostrzegania.

trwałość pamięci

+55!

Trwałość pamięci to jedna z jej najważniejszych cech, która pozwala na tworzenie śladów pamięciowych i przechowywanie ich. Dzieci zaczynają stosować coraz bardziej złożone strategie pamięci, co sprawia, że ich pamięć zaczyna przekształcać się w logiczną (jej przejawem jest na przykład uczenie się przez powtarzanie i odtwarzanie materiału).

wyobraźnia przestrzenna

+45!

zdolność do tworzenia w myślach układu elementów. Dotyczy to zarówno wyglądu bryły, jej koloru czy kształtu, jak i tego, gdzie znajduje się ona w przestrzeni. Dzieci z rozwiniętą wyobraźnią przestrzenną potrafią zmienić perspektywę patrzenia na obraz oraz planować sekwencje ruchów, np. przy budowaniu z klocków, tak aby zaprojektowana bryła się nie przewróciła.

Galeria

Płatności

Prosimy, by w tytule przelewu wpisać imię i nazwisko uczestnika kursu, placówkę oraz dzień zajęć. W przypadku FV prosimy również o taką informację w tytule przelewu wraz z numerem NIP.

Numer konta

85 1140 2004 0000 3102 7922 9289

GO4Robot® sp. z o.o. ul. św. Michała 43, 61-119 Poznań, NIP- 9721255781

Kontakt

Wszystkich zainteresowanych naszymi kursami zapraszamy do kontaktu. W razie jakichkolwiek pytań z chęcią rozwiejemy wszystkie wątpliwości :) Czekamy na kontakt telefoniczny lub mailowy!

GO4Robot Poznań

GO4Robot® sp. z o.o.

Zadzwoń do nas: 668115750

Napisz do nas: zapisy@g4r.pl

Masz pytania?

Być może odpowiedź znajdziesz w tej sekcji. A jeśli nie - zapraszamy do kontaktu!

Czego uczą zajęcia z robotyki i programowania GO4Robot®?

Wszystkie nasze programy edukacyjne tworzy interdyscyplinarny zespół specjalistów, który testuje różne metody edukacyjne zanim je wprowadzi. Zależy nam na tym, by nasze zajęcia uczyły robotyki i programowania, jednocześnie spełniając potrzeby poznawcze dziecka na każdym etapie rozwojowym. 

Kto prowadzi zajęcia z robotyki GO4Robot®?

W trosce o jak największą jakość zajęć Trenerzy prowadzący dobierani są w taki sposób, by jeden z nich posiadał kompetencje z zakresu psychologiczno-pedagogicznego i potrafił przedstawić zagadnienia w sposób przystępny dla dzieci, a także dostosowywał tryb pracy do konkretnej grupy. Drugi z Trenerów to osoba, która posiada kompetencje z zakresu nauk ścisłych i jest specjalistą w programowaniu i robotyce. Każdy pracownik naszego zespołu nieustannie doskonali swoje umiejętności poprzez regularny udział w szkoleniach. Więcej informacji znajduje się w zakładce O nas

Moje dziecko nigdy nie chodziło na robotykę - czy te zajęcia są dla niego?

Nasze zajęcia przeznaczone są nie tylko dla dzieci, które mają już jakiekolwiek doświadczenie z robotyką. Poziomy edukacyjne zostały opracowane w taki sposób, by obudzić w dzieciach zainteresowanie i rozwijać ich indywidualne umiejętności na każdym poziomie ich zaawansowania. Nasi Trenerzy na zajęciach poświęcają uwagę każdemu dziecku, dzięki czemu mamy pewność, że każdy rozumie przedstawiane zagadnienia.
Ze szczegółowymi opisami poziomów można się zapoznać klikając tutaj.


Moje dziecko już chodziło na robotykę - czy nie będzie się nudzić?

Poziomy edukacyjne zostały opracowane w taki sposób, by ich poziom zaawansowania stopniowo wzrastał. Po ukończeniu jednego z poziomów dziecko nabywa umiejętności umożliwiające rozpoczęcie poziomu wyżej. Na każdych zajęciach tworzymy zupełnie inne roboty i poruszamy różne zagadnienia, nie ma więc mowy o jakiejkolwiek nudzie!
Ze szczegółowymi opisami poziomów można się zapoznać klikając tutaj.



Jak wyglądają zajęcia z robotyki GO4Robot®?

Na zajęciach dzieci zapoznają się z podstawami konstruowania i programowania robotów, a każde kolejne lekcje to zdobywanie nowych umiejętności i rozwój tych już posiadanych. W ramach naszych warsztatów korzystamy z profesjonalnych, edukacyjnych zestawów od LEGO® Education, a także z interaktywnych robotów: Cubetto od Primo Toys, mTiny od Makeblock oraz BOTZEES Classic. Przebieg i forma zajęć dopasowany jest do wieku dzieci i ich aktualnego etapu rozwoju.
Więcej informacji o poszczególnych zajęciach - tutaj

Jaka jest forma zajęć?

Z uwagi na to, że zależy nam na spełnianiu potrzeb rozwojowych dzieci w każdym wieku, forma zajęć uzależniona i dopasowana jest do wieku dzieci. Aktualne potrzeby rozwojowe stanowią więc kryterium podziału grup. Więcej informacji o formie zajęć na poszczególnych poziomach - tutaj.

Czy mam dostęp do informacji o zajęciach?

Dzięki dostępowi do naszej platformy mają Państwo wgląd do wielu informacji związanych z zajęciami. Jest to przede wszystkim wgląd do tematu zajęć i szczegółów związanych z tym co danego dnia robiły dzieci, a także do danych Trenerów prowadzących. Mogą Państwo również sprawdzić ile nieobecności ma Państwa dziecko.

Czy mogę otworzyć franczyzę GO4Robot w mojej miejscowości?

Tak, możesz otworzyć franczyzę GO4Robot w swojej miejscowości. Nasz model biznesowy jest elastyczny i może być dostosowany do różnych lokalizacji. Dowiedz się więcej na stronie GO4Robot Franczyza.