Wybierz kreatywne atrakcje dla dziecka z nauką programowania w Ostrowie Wielkopolskim🚀
Jestem absolwentką Wydziału Mechaniki i Budowy Maszyn na Politechnice Poznańskiej. Przez blisko 11 lat pracowałam jako konstruktor stanowisk zrobotyzowanych i zautomatyzowanych, zdobywając cenne doświadczenie w branży inżynierskiej.
Obecnie postanowiłam dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem jako nauczyciel przedmiotów zawodowych w technikum. Jednocześnie z radością otworzyłam nowy oddział GO4Robot w Ostrowie Wielkopolskim!
Jako mama 4-letniego synka, wiem, jak ważne jest zarażanie dzieci pasją i pokazywanie im fascynującego świata już od najmłodszych lat. Otwierając w Ostrowie GO4Robot, chcę stworzyć przestrzeń, w której młodsze dzieci będą mogły odkrywać i rozwijać swoje umiejętności w dziedzinie robotyki i programowania. Miejsce, gdzie nauka spotyka się z kreatywną zabawą. W Akademii GO4Robot stawiam na aktywne i praktyczne podejście do nauki. Dzieci budują i programują własne roboty, ucząc się jednocześnie podstaw inżynierii, matematyki i informatyki – nie zapominając przy tym o zabawie :)
Moim celem jest zaszczepienie w młodym pokoleniu pasji do nauki i technologii oraz pokazanie, że inżynieria i programowanie mogą być nie tylko ciekawe, ale także dostępne dla każdego.
Nie mogę się doczekać, kiedy zaczniemy wspólną przygodę z robotyką! :)
W Akademii pracujemy według programów edukacyjnych stworzonych przez specjalistów z zakresu pedagogiki, którzy doskonale znają zróżnicowane potrzeby młodych kursantów. Każdy semestr wiąże się z nowymi ciekawymi wyzwaniami dla uczestników - wszystkie są jednak dostosowane do ich wieku oraz umiejętności.
Zależy nam na tym, żeby zajęcia były efektywne oraz bezpieczne, dlatego korzystamy wyłącznie ze sprawdzonych oraz certyfikowanych zestawów LEGO® Education, mTiny i Cubetto.
Niewielkie grupy przyczyniają się do większej efektywności na zajęciach. Trener może poświęcić każdemu uczestnikowi tyle czasu, ile dziecko potrzebuje do nauki. Każde zajęcia są prowadzone przez wykwalifikowane osoby, zarażające pozytywną energią.
Warsztaty z robotyki w Ostrowie Wielkopolskim przeprowadzamy na terenie przedszkoli oraz szkół, do których uczęszczają nasi kursanci. Dzięki temu dzieci nie będą opuszczać bezpiecznego miejsca, a rodzice nie będą musieli wygospodarować dodatkowego czasu na przywiezienie dziecka na zajęcia.
Warsztaty z robotyki w Ostrowie Wielkopolskim zapraszają dzieci już od 4 roku życia na fascynującą podróż do świata technologii i kreatywności. Nasz program to nie tylko budowanie z klocków LEGO®, to przede wszystkim rozwijanie kluczowych umiejętności przyszłości. Dzieci, krok po kroku, doskonalą swoją zdolność logicznego i analitycznego myślenia, uczą się pracy zespołowej oraz rozwijają umiejętności manualne. Dzięki unikalnemu podejściu do nauki, młodzi konstruktorzy odkrywają tajniki robotyki poprzez zabawę, jednocześnie ćwicząc pamięć i zrozumienie związków przyczynowo-skutkowych. Nasze cykliczne warsztaty to także doskonała okazja, by wyjść poza standardowy program szkolny i zdobywać wiedzę, która przyda się w dorosłym życiu. Każdy uczestnik, niezależnie od poziomu zaawansowania, znajdzie miejsce w naszej Akademii, a nasze indywidualne podejście gwarantuje, że nikt nie poczuje się pominięty. Właśnie dlatego, dzieci mogą uczestniczyć w naszych zajęciach aż przez 8 lat, co pozwala im rozwijać się systematycznie i konsekwentnie. W dowolnym momencie można dołączyć, ponieważ przygotowaliśmy poziomy dostosowane do wieku i umiejętności kursantów. Zapraszamy, by wspólnie z nami odkrywać pasję do nauki i kreować przyszłość!
Zgłębianie kolejnych tajników wiedzy z zakresu programowania przy wykorzystaniu interaktywnego robota mTiny, robota Botzees Mini, robota Botley 2.0 i konstruowania z klocków LEGO® DUPLO®. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Essential i tabletów. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Essential i tabletów. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Inaczej stronność - jest to postępujący proces, który stopniowo kształtuje się wraz z wiekiem i rozwojem ruchowym dziecka. Podczas tego procesu kształtuje się przewaga jednej ze stron ciała nad drugą podczas czynności ruchowych. Ćwiczenie koordynacji ruchów (np. ruchów oko-ręka) pozwala na równomierny rozwój lateralizacji, bez doprowadzenia do asymetrii.
Motoryka to ogólna sprawność fizyczna człowieka. Motoryka mała to ruchy o mniejszym zakresie (ruchy dłoni, palców) - do ich wykonania potrzebne jest skupienie, koncentracja i precyzja. Motoryka duża to z kolei obszerne ruchy, które angażują całe ciało lub jego znaczną część.
Inaczej myślenie komputacyjne. Jest to proces znajdowania rozwiązań problemów z różnych dziedzin przy świadomym wykorzystaniu metod i narzędzi informatycznych. Cały ten proces tworzą cztery składowe: (1) rozłożenie problemu na części, (2) analiza problemu - rozpoznanie prawidłowości, (3) eliminowanie elementów nieistotnych (oszczędzanie zasobów poznawczych), (4) stworzenie algorytmu w oparciu o dostępne informacje - rozwiązanie problemu
Inaczej myślenie przyczynowo-skutkowe. Jest to umiejętność wskazywania następstw określonych sytuacji, wyszukiwania przyczyn pewnych stanów rzeczy, a także porządkowania zdarzeń. Jest ono szczególnie ważne w rozwoju dziecka, bo pobudza jeszcze bardziej jego ciekawość!
Są to kolejne etapy wzrostu emocji w poszczególnych stadiach wieku, które sprawiają, że przystosowania wewnętrzne i społeczne przechodzą na coraz wyższe poziomy. Rozwój emocjonalny ma szczególny wpływ na wykształcenie się cech przystosowawczych do życia społecznego i jest nieodzownym elementem rozwoju człowieka.
Umiejętność podporządkowania swojego spostrzegania określonemu celowi, oderwanego od zajęć i wrażeń ubocznych. Inaczej - świadome kierowanie swojego spostrzegania.
zdolność do tworzenia w myślach układu elementów. Dotyczy to zarówno wyglądu bryły, jej koloru czy kształtu, jak i tego, gdzie znajduje się ona w przestrzeni. Dzieci z rozwiniętą wyobraźnią przestrzenną potrafią zmienić perspektywę patrzenia na obraz oraz planować sekwencje ruchów, np. przy budowaniu z klocków, tak aby zaprojektowana bryła się nie przewróciła.
Prosimy, by w tytule przelewu wpisać imię i nazwisko uczestnika kursu, placówkę oraz dzień zajęć. W przypadku FV prosimy również o taką informację w tytule przelewu wraz z numerem NIP.
72 1090 1160 0000 0001 5931 6935
Santander Bank Polska
Marta Portasiak
ul. Południowa 1A
Wysocko Wielkie
63-400 Ostrów Wlkp.
Marta Portasiak
Zadzwoń do nas: 728 860 406
Napisz do nas: ostrowwlkp@go4robot.pl
Być może odpowiedź znajdziesz w tej sekcji. A jeśli nie - zapraszamy do kontaktu!