Wybierz kreatywne atrakcje dla dziecka z nauką programowania w Gdańsku🚀
Programy edukacyjne w naszej Akademii tworzą specjaliści z zakresu pedagogiki. To oni najlepiej znają zróżnicowane potrzeby dzieci. Tak opracowany program sprawia, że w każdym semestrze dzieci stają przed nowymi wyzwaniami, które są dostosowane do ich wieku oraz umiejętności.
Chcemy zapewnić uczestnikom naszych kursów i warsztatów pełne bezpieczeństwo oraz wysoką jakość zajęć, dlatego korzystamy wyłącznie ze sprawdzonych, certyfikowanych zestawów LEGO® Education i Cubetto.
Tworzymy kameralne grupy, które liczą maksymalnie 10 lub 14 uczestników. Zajęcia są prowadzone przez 2 wykwalifikowanych Trenerów - dzięki temu każde dziecko może otrzymać pomoc i cenne wskazówki w trakcie nauki.
Dużym ułatwieniem dla rodziców jest to, że zajęcia przeprowadzamy w placówkach, do których uczęszczają dzieci. To oznacza, że rodzice nie będą musieli wygospodarować dodatkowego czasu na dowożenie młodych kursantów na zajęcia.
W naszych kursach dziecko może uczestniczyć nawet przez 7 lat. Program edukacyjny mogą rozpocząć dzieci już od 3 roku życia. W dowolnym momencie można dołączyć do Akademii, bez względu na posiadane umiejętności. Przygotowaliśmy poziomy dla kursantów dostosowane do ich wieku.
Zestawy LEGO SPIKE™ Prime i programowanie blokowe. Kurs to 30 zajęć. Trwa 9 miesięcy. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Kompetencje matematyczne zaczynają kształtować się najsilniej w 8-9 lat. Matematyzacja życia codziennego przejawia się przede wszystkim poprzez umiejętność klasyfikowania przedmiotów w zbiory, czy też stosowanie schematów dotyczących kolejności wykonywania działań. Równolegle z tą kompetencją rozwija się pamięć logiczna oraz procesy myślowe takie jak uogólnianie i systematyzowanie.
Motoryka to ogólna sprawność fizyczna człowieka. Motoryka mała to ruchy o mniejszym zakresie (ruchy dłoni, palców) - do ich wykonania potrzebne jest skupienie, koncentracja i precyzja. Motoryka duża to z kolei obszerne ruchy, które angażują całe ciało lub jego znaczną część.
Inaczej myślenie komputacyjne. Jest to proces znajdowania rozwiązań problemów z różnych dziedzin przy świadomym wykorzystaniu metod i narzędzi informatycznych. Cały ten proces tworzą cztery składowe: (1) rozłożenie problemu na części, (2) analiza problemu - rozpoznanie prawidłowości, (3) eliminowanie elementów nieistotnych (oszczędzanie zasobów poznawczych), (4) stworzenie algorytmu w oparciu o dostępne informacje - rozwiązanie problemu
Inaczej nazywa szeregowaniem systematycznym. Jest to dominujący sposób rozwiązywania zadań, które wymagają od dziecka grupowania elementów według uporządkowanych różnic pomiędzy nimi. Rozwój tej umiejętności następuje kiedy dziecko posiada zdolność do wyobrażania sobie czynności przy użyciu symboli.
Są to kolejne etapy wzrostu emocji w poszczególnych stadiach wieku, które sprawiają, że przystosowania wewnętrzne i społeczne przechodzą na coraz wyższe poziomy. Rozwój emocjonalny ma szczególny wpływ na wykształcenie się cech przystosowawczych do życia społecznego i jest nieodzownym elementem rozwoju człowieka.
Umiejętność podporządkowania swojego spostrzegania określonemu celowi, oderwanego od zajęć i wrażeń ubocznych. Inaczej - świadome kierowanie swojego spostrzegania.
Trwałość pamięci to jedna z jej najważniejszych cech, która pozwala na tworzenie śladów pamięciowych i przechowywanie ich. Dzieci zaczynają stosować coraz bardziej złożone strategie pamięci, co sprawia, że ich pamięć zaczyna przekształcać się w logiczną (jej przejawem jest na przykład uczenie się przez powtarzanie i odtwarzanie materiału).
Prosimy, by w tytule przelewu wpisać imię i nazwisko uczestnika kursu, placówkę oraz dzień zajęć. W przypadku FV prosimy również o taką informację w tytule przelewu wraz z numerem NIP.
92 2490 0005 0000 4530 9413 6150
MATEUSZ BULIŃSKI (os. Marii Curie-Skłodowskiej 10/50, 86-200 Chełmno) NIP: 8751562820
Zadzwoń do nas: +48 732 270 276
Napisz do nas: gdansk@go4robot.pl
Być może odpowiedź znajdziesz w tej sekcji. A jeśli nie - zapraszamy do kontaktu!