Robotyka dla dzieci z GO4Robot Częstochowa

Wybierz kreatywne atrakcje dla dziecka z nauką programowania w Częstochowie i okolicach🚀

Doświadczenie i pasja

Cześć, z tej strony dr Justyna. 

Prowadzę zajęcia z programowania i robotyki w Częstochowie. Od wielu lat pracuje z dziećmi. Realizacja warsztatów dla grup oraz praca z najmłodszymi sprawia mi dużo radości. Stale zgłębiam swoją wiedzę, co przełożyło się na uzyskanie stopnia naukowego doktora na Politechnice Częstochowskiej. Świat robotów i świat nauki to obszary, które doskonale się uzupełniają! Interesuję się efektywnymi metodami nauczania, nastawionymi na wykorzystanie nieszablonowych rozwiązań. Pracuję społecznie, pomagam rozwiązywać problemy i motywuję do zmian, ale przede wszystkim przekazuję pasję do robotyki. Mam też wieloletnie doświadczenie dydaktyczne zdobywane podczas pracy jako nauczyciel akademicki. Stawiam na rozwój kompetencji przyszłości, które odgrywają znaczącą rolę w rozwoju dzieci

Czekamy na Was na warsztatach, aby pokazać ideą nauki poprzez zabawę!
o nas

Dlaczego GO4Robot?

Zapisz się

Rozwój

Programy edukacyjne dla naszej Akademii tworzą specjaliści z zakresu pedagogiki, którzy są świadomi zróżnicowanych potrzeb najmłodszych kursantów. Każdy rok to nowe wyzwania dla uczestników prowadzonych przez nas zajęć. Programy są zatem dostosowane zarówno do wieku kursantów, jak i ich umiejętności.

Sprzęt

Prowadzimy zajęcia z wykorzystaniem wyłącznie certyfikowanych i sprawdzonych zestawów LEGO® Education i Cubetto. Praca z takim sprzętem sprawia, że jesteśmy w stanie zapewnić najlepszą jakość nauki, przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa kursantów.

Trenerzy

Liczba uczestników w grupie wynosi maksymalnie 10 lub 14 osób. Stawiamy na kameralne grupy i pełną efektywność zajęć. Dbamy o jak największy komfort kursantów, dlatego zajęcia prowadzone są przez dwóch wykwalifikowanych Trenerów. Chcemy, by zarówno młodsze, jak i starsze dzieci, uzyskały szybko taką pomoc, jakiej potrzebują.

Dojazdy

Dzieci, które uczestniczą w naszych zajęciach, nie muszą opuszczać bezpiecznych placówek - to my dojeżdżamy do szkół oraz przedszkoli. Szanujemy przy tym czas rodziców oraz opiekunów naszych kursantów.

Warsztaty cykliczne - poziomy edukacyjne

W naszych kursach dziecko może uczestniczyć nawet przez 7 lat. Program edukacyjny mogą rozpocząć dzieci już od 3 roku życia. W dowolnym momencie można dołączyć do Akademii, bez względu na posiadane umiejętności. Przygotowaliśmy poziomy dla kursantów dostosowane do ich wieku.

Roboludek Junior

3 latki

Zajęcia z drewnianym robotem Cubetto od Primo Toys w 1 połowie kursu oraz z interaktywnym robotem mTiny od Makeblock w 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

75 zł/m-c

WIĘCEJ

Roboludek

4 latki

Zajęcia z interaktywnym robotem mTiny i kreatywne konstruowanie z LEGO® DUPLO® w 1 połowie kursu oraz robot BOTZEES Mini w 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

75 zł/m-c

WIĘCEJ

Roboludek Master+

5-6 latki

Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education WeDo 2.0 i tabletów w 1 połowie kursu oraz SPIKE™ Essential i tabletów w 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

105 zł/m-c

WIĘCEJ

Mały Robotyk+

6-7 latki

Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education WeDo 2.0 i tabletów w 1 połowie kursu oraz SPIKE™ Essential i tabletów w 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

125 zł/m-c

WIĘCEJ

Mały Robotyk Master

8-9 latki

Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Prime i tabletów. Programowanie w środowisku bloków ikon na 1 połowie kursu, w środowisku bloków słów na 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

135 zł/m-c

WIĘCEJ

Inżynier Junior

9-10 latki

Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Prime i tabletów. Programowanie w środowisku bloków słów. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

145 zł/m-c

WIĘCEJ

Kompetencje

kreatywność

+15!

To jedna z najbardziej pożądanych przez pracodawców kompetencji XXI wieku. Innymi słowy, umiejętność wychodzenia poza schematy, znajdowanie nieszablonowych rozwiązań, a także twórcze podejście do rozwiązywania problemów stają się obecnie równie istotne jak umiejętności twarde.

lateralizacja

+15!

Inaczej stronność - jest to postępujący proces, który stopniowo kształtuje się wraz z wiekiem i rozwojem ruchowym dziecka. Podczas tego procesu kształtuje się przewaga jednej ze stron ciała nad drugą podczas czynności ruchowych. Ćwiczenie koordynacji ruchów (np. ruchów oko-ręka) pozwala na równomierny rozwój lateralizacji, bez doprowadzenia do asymetrii.

matematyzacja życia codziennego

+50!

Kompetencje matematyczne zaczynają kształtować się najsilniej w 8-9 lat. Matematyzacja życia codziennego przejawia się przede wszystkim poprzez umiejętność klasyfikowania przedmiotów w zbiory, czy też stosowanie schematów dotyczących kolejności wykonywania działań. Równolegle z tą kompetencją rozwija się pamięć logiczna oraz procesy myślowe takie jak uogólnianie i systematyzowanie.

motoryka mała i motoryka duża

+70!

Motoryka to ogólna sprawność fizyczna człowieka. Motoryka mała to ruchy o mniejszym zakresie (ruchy dłoni, palców) - do ich wykonania potrzebne jest skupienie, koncentracja i precyzja. Motoryka duża to z kolei obszerne ruchy, które angażują całe ciało lub jego znaczną część.

myślenie algorytmiczne

+70!

Inaczej myślenie komputacyjne. Jest to proces znajdowania rozwiązań problemów z różnych dziedzin przy świadomym wykorzystaniu metod i narzędzi informatycznych. Cały ten proces tworzą cztery składowe: (1) rozłożenie problemu na części, (2) analiza problemu - rozpoznanie prawidłowości, (3) eliminowanie elementów nieistotnych (oszczędzanie zasobów poznawczych), (4) stworzenie algorytmu w oparciu o dostępne informacje - rozwiązanie problemu

myślenie szeregowe

+50!

Inaczej nazywa szeregowaniem systematycznym. Jest to dominujący sposób rozwiązywania zadań, które wymagają od dziecka grupowania elementów według uporządkowanych różnic pomiędzy nimi. Rozwój tej umiejętności następuje kiedy dziecko posiada zdolność do wyobrażania sobie czynności przy użyciu symboli.

przemyślane podejmowanie decyzji

+20!

Umiejętność podejmowania decyzji to jedna z kompetencji, która jest niezbędna niemal w każdym aspekcie życia. Przemyślane podejmowanie decyzji to szereg działań, które pobudzają i rozwijają się również: myślenie analityczne, myślenie przyczynowo-skutkowe oraz pewność siebie!

rozwój emocjonalny

+70!

Są to kolejne etapy wzrostu emocji w poszczególnych stadiach wieku, które sprawiają, że przystosowania wewnętrzne i społeczne przechodzą na coraz wyższe poziomy. Rozwój emocjonalny ma szczególny wpływ na wykształcenie się cech przystosowawczych do życia społecznego i jest nieodzownym elementem rozwoju człowieka.

spostrzegawczość

+40!

Umiejętność podporządkowania swojego spostrzegania określonemu celowi, oderwanego od zajęć i wrażeń ubocznych. Inaczej - świadome kierowanie swojego spostrzegania.

trwałość pamięci

+50!

Trwałość pamięci to jedna z jej najważniejszych cech, która pozwala na tworzenie śladów pamięciowych i przechowywanie ich. Dzieci zaczynają stosować coraz bardziej złożone strategie pamięci, co sprawia, że ich pamięć zaczyna przekształcać się w logiczną (jej przejawem jest na przykład uczenie się przez powtarzanie i odtwarzanie materiału).

wyobraźnia przestrzenna

+15!

zdolność do tworzenia w myślach układu elementów. Dotyczy to zarówno wyglądu bryły, jej koloru czy kształtu, jak i tego, gdzie znajduje się ona w przestrzeni. Dzieci z rozwiniętą wyobraźnią przestrzenną potrafią zmienić perspektywę patrzenia na obraz oraz planować sekwencje ruchów, np. przy budowaniu z klocków, tak aby zaprojektowana bryła się nie przewróciła.

Galeria

Płatności

Prosimy, by w tytule przelewu wpisać imię i nazwisko uczestnika kursu, placówkę oraz dzień zajęć. W przypadku FV prosimy również o taką informację w tytule przelewu wraz z numerem NIP.

Numer konta

-

DR ROBOT Justyna Imiołczyk-Sepczuk
ul. Obrońców Westerplatte 9/49
42-200 Częstochowa
NIP: 5732756912

//

M4C Maciej Sepczuk
ul. Sieroszewskiego 12/23
42-200 Częstochowa
NIP: 9492093502

Kontakt

Wszystkich zainteresowanych naszymi kursami zapraszamy do kontaktu. W razie jakichkolwiek pytań z chęcią rozwiejemy wszystkie wątpliwości :) Czekamy na kontakt telefoniczny lub mailowy!

GO4Robot Częstochowa

DR ROBOT Justyna Imiołczyk-Sepczuk // M4C Maciej Sepczuk

Zadzwoń do nas: 573 433 773

Napisz do nas: czestochowa@go4robot.pl

Masz pytania?

Być może odpowiedź znajdziesz w tej sekcji. A jeśli nie - zapraszamy do kontaktu!

Jak się zapisać?

Rekrutacja do Akademii odbywa się we wrześniu. Wówczas organizujemy również darmowe lekcje pokazowe, na które można przyjść z dzieckiem. O szczegółach i terminach można dopytać, kontaktując się z przedstawicielami Akademii. 

Czego uczą zajęcia?

Wszystkie nasze plany edukacyjne tworzymy we współpracy z psychologami, tak aby wykorzystywać różne metodologie. Zależy nam na tym, by nasze zajęcia spełniały potrzeby dziecka na każdym etapie rozwoju. Kładziemy nacisk na rozwój umiejętności z obszaru nauk ścisłych ucząc poprzez zabawę robotyki i programowania. 

Kto prowadzi zajęcia z robotyki?

W trosce o jak największą jakość zajęć Trenerzy prowadzący dobierani są w taki sposób, by jeden z nich posiadał wykształcenie i przygotowanie psychologiczno-pedagogiczne i potrafił przedstawić zagadnienia w sposób przystępny dla dzieci, a także dostosowywał tryb pracy do konkretnej grupy. Drugi z Trenerów to osoba, która posiada kompetencje z zakresu nauk ścisłych i jest specjalistą w programowaniu i robotyce. Każdy pracownik naszego zespołu regularnie doskonali swoje umiejętności poprzez regularny udział w szkoleniach.

Moje dziecko nigdy nie chodziło na robotykę - czy te zajęcia są dla niego?

Nasze zajęcia przeznaczone są nie tylko dla dzieci, które mają już jakiekolwiek doświadczenie z robotyką. Poziomy edukacyjne zostały opracowane w taki sposób, by obudzić w dzieciach zainteresowanie i rozwijać ich indywidualne umiejętności na każdym poziomie ich zaawansowania. Nasi Trenerzy na zajęciach poświęcają uwagę każdemu dziecku, dzięki czemu mamy pewność, że każdy rozumie przedstawiane zagadnienia.
Ze szczegółowymi opisami poziomów można się zapoznać klikając tutaj.


Moje dziecko już chodziło na robotykę - czy nie będzie się nudzić?

Poziomy edukacyjne zostały opracowane w taki sposób, by ich poziom zaawansowania stopniowo wzrastał. Po ukończeniu jednego z poziomów dziecko nabywa umiejętności umożliwiające rozpoczęcie poziomu wyżej. Na każdych zajęciach tworzymy zupełnie inne roboty i poruszamy różne zagadnienia, nie ma więc mowy o jakiejkolwiek nudzie!
Ze szczegółowymi opisami poziomów można się zapoznać klikając tutaj.

Jak wyglądają zajęcia?

Na zajęciach dzieci zapoznają się z podstawami konstruowania i programowania robotów. Każde kolejne zajęcia to zdobywanie nowych umiejętności i rozwój tych już posiadanych. W ramach naszych zajęć i warsztatów korzystamy z profesjonalnych, edukacyjnych zestawów LEGO ®, a także z interaktywnych robotów Cubetto od Primo Toys. Przebieg i forma zajęć dopasowany jest do wieku dzieci i ich aktualnego etapu rozwoju.

Dlaczego mam zapisać dziecko do GO4Robot?

Naszym głównym celem jest oswajanie dzieci z najnowszymi technologiami poprzez zabawę, a także rozwój indywidualnych potrzeb i umiejętności każdego dziecka. Zespół GO4Robot to przede wszystkim wykwalifikowani Trenerzy, którzy nieustannie się rozwijają i doskonalą swoje kompetencje na wszelkich szkoleniach. Nasz program edukacyjny to różnorodne scenariusze i metodologie prowadzenia zajęć, które potrafią zainteresować dzieci w każdym wieku i mają na celu efektywne i zrozumiałe przekazywanie wiedzy, a także rozwój umiejętności indywidualnych. 

Czy mam dostęp do informacji o zajęciach?

Oczywiście. Dzięki dostępowi do naszej platformy mają Państwo wgląd do wielu informacji związanych z zajęciami. Jest to przede wszystkim wgląd do tematu zajęć, a także danych Trenerów prowadzących. Mogą Państwo również sprawdzić ile nieobecności ma Państwa dziecko.

Co wyróżnia program edukacyjny GO4Robot?

To, co szczególnie wyróżnia nasze zajęcia, to ścieżka, którą tworzą kolejne poziomy edukacyjne. Jest to wieloletni proces nauki, który nieustannie jest rozbudowywany,  zaczyna się na oswajaniu z technologią najmłodszych, a kończy na umiejętności stworzenia swojej własnej aplikacji. Każdy kolejny poziom, przez który przechodzi dziecko to rozwój kolejnych umiejętności, a także nabywanie wiedzy i kompetencji z zakresu robotyki i programowania.

Czy rodzice uczestniczą w zajęciach?

W trakcie trwania zajęć mają Państwo chwilę dla siebie. W trakcie tego czasu dzieci pozostają pod pełną opieką osób prowadzących, które rozbudzą w nich pasję, a także rozwiną: umiejętności z zakresu robotyki i programowania oraz kompetencje rozwojowe dziecka.

Czy zajęcia w pandemii COVID-19 wyglądają tak samo?

Z uwagi na bezpieczeństwo naszych uczestników, na zajęciach przestrzegamy reżimu sanitarnego i stosujemy się do wszystkich wytycznych Głównego Inspektora Sanepidu. Zestawy klocków oraz tablety, na których pracują dzieci są dezynfekowane po każdej grupie, a także ozonowane po całym dniu warsztatowym. Wszystkie te czynności pozwalają nam na przeprowadzanie zajęć w sposób bezpieczny z zachowaniem ich wysokiej jakości i merytoryczności.