Robotyka dla dzieci z GO4Robot Wrocław

Wybierz kreatywne atrakcje dla dziecka z nauką programowania we Wrocławiu🚀

Nasza historia

Cześć, tu Ola i Maciek!
Pozytywnie zakręcona para, która od lat poświęca się pracy z dziećmi. Tworzymy magiczne miejsca do rozwoju i zabawy. Od 10 lat z sukcesem prowadzimy żłobki, współpracujemy z Teatrem Współczesnym oraz z Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu oraz prowadzimy ciekawe warsztaty dla dzieci i młodzieży w ramach Akademii Rozwoju Trampolina. Ola ma głowę pełną pomysłów, Maciej je realizuje. Teraz przyszedł czas na realizację kolejnego (od wielu lat pasji Oli) -zajęcia dla dzieci z wykorzystaniem nowych technologii czyli Roboty + klocki Lego. TAK, TAK - TO JUŻ STAŁO SIĘ ;) A więc? 3...2...1...ROBOT!!!

Dlaczego GO4Robot?

Zapisz się

Rozwój

Nasze programy edukacyjne są tworzone przez specjalistów z zakresu pedagogiki, którzy znają zróżnicowane potrzeby dzieci. Każdy rok niesie za sobą nowe wyzwania dla naszych uczestników, dostosowane do ich wieku i umiejętności.

Sprzęt

Pracujemy wyłącznie na certyfikowanych, sprawdzonych zestawach LEGO® EDUCATION i Cubetto, ponieważ zależy nam na jak najlepszej jakości i bezpieczeństwie.

Trenerzy

Nasze grupy są kameralne, liczą maksymalnie 10 lub 14 osób. W trosce o jak największy komfort, każde zajęcia prowadzone są przez dwóch, wykwalifikowanych trenerów. Zależy nam aby dziecko, które potrzebuje pomocy, uzyskało ją jak najszybciej.

Dojazdy

Dojeżdżamy do placówki, aby dzieci nie opuszczały bezpiecznych szkół i przedszkoli. Szanujemy czas rodzica, aby nie musiał tracić czasu na przywożenie dziecka.

Warsztaty cykliczne - poziomy edukacyjne

W naszych kursach dziecko może uczestniczyć nawet przez 7 lat. Program edukacyjny mogą rozpocząć dzieci już od 3 roku życia. W dowolnym momencie można dołączyć do Akademii, bez względu na posiadane umiejętności. Przygotowaliśmy poziomy dla kursantów dostosowane do ich wieku.

Roboludek Junior Cubetto

3 latki

Zabawa z robotem Cubetto. Kurs to 30 zajęć. Trwa 9 miesięcy. Opłata jest stała za każdy miesiąc. 

od 85zł/m-c

WIĘCEJ

Roboludek mTiny

4 latki

Robot MakeBlock mTiny. Kurs to 30 zajęć. Trwa 9 miesięcy. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

od 85 zł/mc

WIĘCEJ

Roboludek Master

5-6 latki

Zestawy LEGO WeDo2.0 i tablet. Kurs to 30 zajęć. Trwa 9 miesięcy. Opłata jest stała za każdy miesiąc.  

105 zł/m-c

WIĘCEJ

Mały Robotyk

6-7 latki

Zestawy LEGO WeDo2.0 i tablet. Kurs to 30 zajęć. Trwa 9 miesięcy. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

od 105 zł/mc

WIĘCEJ

Mały Robotyk Master

8-9 latki

Zestawy LEGO WeDo 2.0 i Scratch 3.0. Kurs to 30 zajęć. Trwa 9 miesięcy. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

od 105 zł/m-c

WIĘCEJ

Inżynierowie Junior

9-10 latki

Zestaw LEGO® Education SPIKE™ Prime i tablet. Kurs to 30 zajęć. Trwa 9 miesięcy. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

od 155 zł/m-c

WIĘCEJ

Kompetencje

lateralizacja

+30!

Inaczej stronność - jest to postępujący proces, który stopniowo kształtuje się wraz z wiekiem i rozwojem ruchowym dziecka. Podczas tego procesu kształtuje się przewaga jednej ze stron ciała nad drugą podczas czynności ruchowych. Ćwiczenie koordynacji ruchów (np. ruchów oko-ręka) pozwala na równomierny rozwój lateralizacji, bez doprowadzenia do asymetrii.

matematyzacja życia codziennego

+30!

Kompetencje matematyczne zaczynają kształtować się najsilniej w 8-9 lat. Matematyzacja życia codziennego przejawia się przede wszystkim poprzez umiejętność klasyfikowania przedmiotów w zbiory, czy też stosowanie schematów dotyczących kolejności wykonywania działań. Równolegle z tą kompetencją rozwija się pamięć logiczna oraz procesy myślowe takie jak uogólnianie i systematyzowanie.

motoryka mała i motoryka duża

+30!

Motoryka to ogólna sprawność fizyczna człowieka. Motoryka mała to ruchy o mniejszym zakresie (ruchy dłoni, palców) - do ich wykonania potrzebne jest skupienie, koncentracja i precyzja. Motoryka duża to z kolei obszerne ruchy, które angażują całe ciało lub jego znaczną część.

myślenie algorytmiczne

+30!

Inaczej myślenie komputacyjne. Jest to proces znajdowania rozwiązań problemów z różnych dziedzin przy świadomym wykorzystaniu metod i narzędzi informatycznych. Cały ten proces tworzą cztery składowe: (1) rozłożenie problemu na części, (2) analiza problemu - rozpoznanie prawidłowości, (3) eliminowanie elementów nieistotnych (oszczędzanie zasobów poznawczych), (4) stworzenie algorytmu w oparciu o dostępne informacje - rozwiązanie problemu

myślenie logiczne

+30!

Inaczej myślenie przyczynowo-skutkowe. Jest to umiejętność wskazywania następstw określonych sytuacji, wyszukiwania przyczyn pewnych stanów rzeczy, a także porządkowania zdarzeń. Jest ono szczególnie ważne w rozwoju dziecka, bo pobudza jeszcze bardziej jego ciekawość!

myślenie szeregowe

+30!

Inaczej nazywa szeregowaniem systematycznym. Jest to dominujący sposób rozwiązywania zadań, które wymagają od dziecka grupowania elementów według uporządkowanych różnic pomiędzy nimi. Rozwój tej umiejętności następuje kiedy dziecko posiada zdolność do wyobrażania sobie czynności przy użyciu symboli.

rozwój emocjonalny

+30!

Są to kolejne etapy wzrostu emocji w poszczególnych stadiach wieku, które sprawiają, że przystosowania wewnętrzne i społeczne przechodzą na coraz wyższe poziomy. Rozwój emocjonalny ma szczególny wpływ na wykształcenie się cech przystosowawczych do życia społecznego i jest nieodzownym elementem rozwoju człowieka.

spostrzegawczość

+30!

Umiejętność podporządkowania swojego spostrzegania określonemu celowi, oderwanego od zajęć i wrażeń ubocznych. Inaczej - świadome kierowanie swojego spostrzegania.

trwałość pamięci

+30!

Trwałość pamięci to jedna z jej najważniejszych cech, która pozwala na tworzenie śladów pamięciowych i przechowywanie ich. Dzieci zaczynają stosować coraz bardziej złożone strategie pamięci, co sprawia, że ich pamięć zaczyna przekształcać się w logiczną (jej przejawem jest na przykład uczenie się przez powtarzanie i odtwarzanie materiału).

umiejętność współpracy w grupie

+30!

Jedna z najważniejszych umiejętności, które człowiek zdobywa w dzieciństwie i wykorzystuje przez całe swoje życie. Jest to zdolność tworzenia więzi i współdziałania z innymi w grupie na rzecz osiągania wspólnych celów. To także umiejętność zespołowego wykonywania zadań i rozwiązywania problemów.

Galeria

Płatności

Prosimy, by w tytule przelewu wpisać imię i nazwisko uczestnika kursu, placówkę oraz dzień zajęć. W przypadku FV prosimy również o taką informację w tytule przelewu wraz z numerem NIP.

Numer konta

40 1090 0088 0000 0001 4363 0011

PIXEL- MACIEJ ŻABSKI,
ul. Obornicka 98/1, 51-114 Wrocław,
NIP 817 186 69 92

Kontakt

Wszystkich zainteresowanych naszymi kursami zapraszamy do kontaktu. W razie jakichkolwiek pytań z chęcią rozwiejemy wszystkie wątpliwości :) Czekamy na kontakt telefoniczny lub mailowy!

GO4Robot Wrocław

Aleksandra Więcławska-Żabska

Zadzwoń do nas: 604 566 201

Napisz do nas: wroclaw@go4robot.pl

Masz pytania?

Być może odpowiedź znajdziesz w tej sekcji. A jeśli nie - zapraszamy do kontaktu!

Jak się zapisać?

Rekrutacja do Akademii odbywa się we wrześniu. Wówczas organizujemy również darmowe lekcje pokazowe, na które można przyjść z dzieckiem. O szczegółach i terminach można dopytać, kontaktując się z przedstawicielami Akademii. 
Linkowanie do zapisów: ZAPISZ SIĘ

Ile trwają zajęcia?

Proponowane przez nas zajęcia trwają od października do czerwca. Czas pojedynczych warsztatów zależy od poziomu zaawansowania - od 30 do 120 minut. W trakcie całego cyklu przeprowadzamy 30 zajęć. Na początku każdego semestru opracowujemy harmonogram zajęć, który przekazujemy rodzicom lub opiekunom, uwzględniając w nim dni wolne.

Jak liczne są grupy?

Stawiając na kameralność i efektywność zajęć, w grupach od poziomu nr 1 do 8 może znajdować się maksymalnie 14 uczestników.

Na czym pracujemy?

W ramach prowadzonych przez nas zajęć i warsztatów wykorzystujemy specjalne zestawy LEGO® Education WeDo 2.0, Mindstorms® EV3, Arduino, Cubetto, App Inventor, mTiny oraz Scratch. Dzięki zestawom od sprawdzonych firm jesteśmy pewni, że każdy warsztat będzie przeprowadzony na najwyższym poziomie. Do programowania z kolei używamy tabletów oraz laptopów.

Kim są trenerzy?

Zajęcia w Akademii są prowadzone zawsze przez 2 osoby, dzięki czemu Trenerzy mogą poświęcić każdemu uczestnikowi odpowiednią ilość czasu oraz w razie potrzeby pomóc mu. Trenerzy ukończyli wewnętrzne szkolenia z opieki oraz ewentualnych zagrożeń podczas zabawy. Eksperci są absolwentami lub studentami kierunków pedagogicznych oraz psychologicznych. Więcej informacji znajduje się w zakładce O nas