Robotyka dla dzieci z GO4Robot Lublin

Wybierz kreatywne atrakcje dla dziecka z nauką programowania w Lublinie🚀

Cześć, tu Monika!

Jestem nauczycielem, wykładowcą oraz mamą trójki wspaniałych dzieci. Przygotowuję uczniów do egzaminów zawodowych z projektowania, programowania i testowania aplikacji.

Uwielbiam dzielić się swoją wiedzą i zarażać młode umysły fascynującym światem technologii.

Rok temu postanowiłam rozpocząć swoją działalność i tak powstała w Zamościu Akademia programowania EnterCode, w której dzieci i młodzież mogą nauczyć się różnych języków programowania oraz poznać zasady tworzenia aplikacji konsolowych, desktopowych, webowych i mobilnych.

Ostatnio dołączyłam do GO4Robot, jest to dla mnie wielkie wyzwanie, ale jednocześnie ogromna szansa na spełnienie moich marzeń i pasji związanych z programowaniem, robotyką i edukacją. Pragnę zaangażować się w pełni, aby wspólnie z zespołem i uczestnikami zajęć tworzyć innowacyjne i inspirujące projekty edukacyjne, które wpłyną pozytywnie na przyszłość i rozwój dzieci.

Do zobaczenia na zajęciach!

o nas

Dlaczego GO4Robot?

Zapisz się

Rozwój

W Akademii pracujemy według programów edukacyjnych stworzonych przez specjalistów z zakresu pedagogiki, którzy doskonale znają zróżnicowane potrzeby młodych kursantów. Każdy semestr wiąże się z nowymi ciekawymi wyzwaniami dla uczestników - wszystkie są jednak dostosowane do ich wieku oraz umiejętności.

Sprzęt

Zależy nam na tym, żeby zajęcia były efektywne oraz bezpieczne, dlatego korzystamy wyłącznie ze sprawdzonych oraz certyfikowanych zestawów LEGO® Education i Cubetto.

Trenerzy na zajęciach

Niewielkie grupy przyczyniają się do większej efektywności na zajęciach. Dwóch Trenerów może poświęcić każdemu uczestnikowi tyle czasu, ile dziecko potrzebuje do nauki. Każde zajęcia są prowadzone przez wykwalifikowane osoby, zarażające pozytywną energią.

Lokalizacja

Warsztaty z robotyki w Zamościu przeprowadzamy na terenie przedszkoli oraz szkół, do których uczęszczają nasi kursanci. Dzięki temu dzieci nie będą opuszczać bezpiecznego miejsca, a rodzice nie będą musieli wygospodarować dodatkowego czasu na przywiezienie dziecka na zajęcia.

Warsztaty cykliczne - poziomy edukacyjne

Zajęcia z robotyki w Lublinie to warsztaty pełne kreatywnego myślenia oraz tworzenia niesamowitych konstrukcji z klocków LEGO. Robotyka stymuluje rozwój dziecka na wielu różnych płaszczyznach: pogłębia umiejętności manualne, ćwiczy pamięć, pokazuje związek przyczynowo-skutkowy, uczy niezbędnej w obecnych czasach pracy w grupie i pogłębia umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia. Robotyka dla dzieci w Lublinie to przede wszystkim połączenie dobrej zabawy i nauki realizowanej w niestandardowy sposób. Cenimy sobie indywidualne podejście do dziecka i wszyscy mali konstruktorzy niezależnie od poziomu zaawansowania na pewno nie będą się na naszych zajęciach nudzić. Warsztaty z robotyki to również idealna okazja, by zdobywać wiedzę, której na chwilę obecną dzieci nie mają szans wynieść ze szkół podstawowych czy przedszkoli. Dzięki warsztatom cyklicznym Twoje dziecko nabędzie wartościowych kompetencji przyszłości, które z pewnością zaowocują na współczesnym rynku pracy. W naszych kursach dziecko może uczestniczyć nawet przez 8 lat. Program edukacyjny mogą rozpocząć dzieci już od 3 roku życia. W dowolnym momencie można dołączyć do Akademii, bez względu na posiadane umiejętności. Przygotowaliśmy poziomy dla kursantów dostosowane do ich wieku.

Roboludek Junior Cubetto

3 latki

Zajęcia z drewnianym robotem Cubetto od Primo Toys. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

100 zł/ms-c

WIĘCEJ

Roboludek mTiny

4 latki

Zajęcia z interaktywnym robotem mTiny . Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

100 zł/ms-c

WIĘCEJ

Roboludek Master Essential

5-6 latki

Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Essential i tabletów. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

135 zł/ms-c

WIĘCEJ

Mały Robotyk Essential

6-8 latki

Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Essential i tabletów. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

140 zł/ms-c

WIĘCEJ

Mały Robotyk Master

8-9 latki

Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Prime i tabletów. Programowanie w środowisku bloków ikon na 1 połowie kursu, w środowisku bloków słów na 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

140 zł/ms-c

WIĘCEJ

Inżynier Junior

9-10 latki

Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Prime i tabletów. Programowanie w środowisku bloków słów. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

145 zł/ms-c

WIĘCEJ

Inżynier

10-15 latki

Zajęcia z wykorzystaniem środowiska do tworzenia własnych aplikacji mobilnych MIT APP Inventor i tabletów. W trakcie całego kursu uczestnicy tworzą 15 aplikacji mobilnych. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

200 zł/ms-c

WIĘCEJ

Kompetencje

lateralizacja

+15!

Inaczej stronność - jest to postępujący proces, który stopniowo kształtuje się wraz z wiekiem i rozwojem ruchowym dziecka. Podczas tego procesu kształtuje się przewaga jednej ze stron ciała nad drugą podczas czynności ruchowych. Ćwiczenie koordynacji ruchów (np. ruchów oko-ręka) pozwala na równomierny rozwój lateralizacji, bez doprowadzenia do asymetrii.

matematyzacja życia codziennego

+55!

Kompetencje matematyczne zaczynają kształtować się najsilniej w 8-9 lat. Matematyzacja życia codziennego przejawia się przede wszystkim poprzez umiejętność klasyfikowania przedmiotów w zbiory, czy też stosowanie schematów dotyczących kolejności wykonywania działań. Równolegle z tą kompetencją rozwija się pamięć logiczna oraz procesy myślowe takie jak uogólnianie i systematyzowanie.

motoryka mała i motoryka duża

+80!

Motoryka to ogólna sprawność fizyczna człowieka. Motoryka mała to ruchy o mniejszym zakresie (ruchy dłoni, palców) - do ich wykonania potrzebne jest skupienie, koncentracja i precyzja. Motoryka duża to z kolei obszerne ruchy, które angażują całe ciało lub jego znaczną część.

myślenie algorytmiczne

+80!

Inaczej myślenie komputacyjne. Jest to proces znajdowania rozwiązań problemów z różnych dziedzin przy świadomym wykorzystaniu metod i narzędzi informatycznych. Cały ten proces tworzą cztery składowe: (1) rozłożenie problemu na części, (2) analiza problemu - rozpoznanie prawidłowości, (3) eliminowanie elementów nieistotnych (oszczędzanie zasobów poznawczych), (4) stworzenie algorytmu w oparciu o dostępne informacje - rozwiązanie problemu

myślenie logiczne

+10!

Inaczej myślenie przyczynowo-skutkowe. Jest to umiejętność wskazywania następstw określonych sytuacji, wyszukiwania przyczyn pewnych stanów rzeczy, a także porządkowania zdarzeń. Jest ono szczególnie ważne w rozwoju dziecka, bo pobudza jeszcze bardziej jego ciekawość!

myślenie szeregowe

+55!

Inaczej nazywa szeregowaniem systematycznym. Jest to dominujący sposób rozwiązywania zadań, które wymagają od dziecka grupowania elementów według uporządkowanych różnic pomiędzy nimi. Rozwój tej umiejętności następuje kiedy dziecko posiada zdolność do wyobrażania sobie czynności przy użyciu symboli.

rozwój emocjonalny

+70!

Są to kolejne etapy wzrostu emocji w poszczególnych stadiach wieku, które sprawiają, że przystosowania wewnętrzne i społeczne przechodzą na coraz wyższe poziomy. Rozwój emocjonalny ma szczególny wpływ na wykształcenie się cech przystosowawczych do życia społecznego i jest nieodzownym elementem rozwoju człowieka.

spostrzegawczość

+40!

Umiejętność podporządkowania swojego spostrzegania określonemu celowi, oderwanego od zajęć i wrażeń ubocznych. Inaczej - świadome kierowanie swojego spostrzegania.

trwałość pamięci

+55!

Trwałość pamięci to jedna z jej najważniejszych cech, która pozwala na tworzenie śladów pamięciowych i przechowywanie ich. Dzieci zaczynają stosować coraz bardziej złożone strategie pamięci, co sprawia, że ich pamięć zaczyna przekształcać się w logiczną (jej przejawem jest na przykład uczenie się przez powtarzanie i odtwarzanie materiału).

wyobraźnia przestrzenna

+45!

zdolność do tworzenia w myślach układu elementów. Dotyczy to zarówno wyglądu bryły, jej koloru czy kształtu, jak i tego, gdzie znajduje się ona w przestrzeni. Dzieci z rozwiniętą wyobraźnią przestrzenną potrafią zmienić perspektywę patrzenia na obraz oraz planować sekwencje ruchów, np. przy budowaniu z klocków, tak aby zaprojektowana bryła się nie przewróciła.

Galeria

Płatności

Prosimy, by w tytule przelewu wpisać imię i nazwisko uczestnika kursu, placówkę oraz dzień zajęć. W przypadku FV prosimy również o taką informację w tytule przelewu wraz z numerem NIP.

Numer konta

20 1560 1195 2306 2080 7023 0001

VELO BANK

Kontakt

Wszystkich zainteresowanych naszymi kursami zapraszamy do kontaktu. W razie jakichkolwiek pytań z chęcią rozwiejemy wszystkie wątpliwości :) Czekamy na kontakt telefoniczny lub mailowy!

GO4Robot Lublin

EnterCode - MONIKA KAPROŃ (Zrąb 22c, 22-420 Skierbieszów) NIP: 5641689788

Zadzwoń do nas: +48 537 060 525

Napisz do nas: lublin@go4robot.pl

Masz pytania?

Być może odpowiedź znajdziesz w tej sekcji. A jeśli nie - zapraszamy do kontaktu!

Czego uczą zajęcia?

Wszystkie nasze plany edukacyjne tworzymy we współpracy z psychologami, by testować i wykorzystywać różne metodologie. Zależy nam na tym, by nasze zajęcia uczyły robotyki i jednocześnie spełniały potrzeby dziecka na każdym etapie rozwojowym. 

Kto prowadzi zajęcia z robotyki?

W trosce o jak największą jakość zajęć Trenerzy prowadzący dobierani są w taki sposób, by potrafili przedstawić zagadnienia w sposób przystępny dla dzieci, a także dostosowywali tryb pracy do konkretnej grupy. Każdy pracownik naszego zespołu regularnie doskonali swoje umiejętności poprzez regularny udział w szkoleniach. Więcej informacji znajduje się w zakładce O nas

Moje dziecko nigdy nie chodziło na robotykę - czy te zajęcia są dla niego?

Nasze zajęcia przeznaczone są nie tylko dla dzieci, które mają już jakiekolwiek doświadczenie z robotyką. Poziomy edukacyjne zostały opracowane w taki sposób, by obudzić w dzieciach zainteresowanie i rozwijać ich indywidualne umiejętności na każdym poziomie ich zaawansowania. Nasi Trenerzy na zajęciach poświęcają uwagę każdemu dziecku, dzięki czemu mamy pewność, że każdy rozumie przedstawiane zagadnienia.
Ze szczegółowymi opisami poziomów można się zapoznać klikając tutaj.

Moje dziecko już chodziło na robotykę - czy nie będzie się nudzić?

Poziomy edukacyjne zostały opracowane w taki sposób, by ich poziom zaawansowania stopniowo wzrastał. Po ukończeniu jednego z poziomów dziecko nabywa umiejętności umożliwiające rozpoczęcie poziomu wyżej. Na każdych zajęciach tworzymy zupełnie inne roboty i poruszamy różne zagadnienia, nie ma więc mowy o jakiejkolwiek nudzie!
Ze szczegółowymi opisami poziomów można się zapoznać klikając tutaj.

Jak wyglądają zajęcia?

Na zajęciach dzieci zapoznają się z podstawami konstruowania i programowania robotów. Każde kolejne zajęcia to zdobywanie nowych umiejętności i rozwój tych już posiadanych. W ramach naszych zajęć i warsztatów korzystamy z profesjonalnych, edukacyjnych zestawów LEGO ® Education Spike Essential, LEGO ® Education Spike Prime, a także z interaktywnych robotów: Cubetto od Primo Toys oraz mTiny Makeblock. Przebieg i forma zajęć dopasowany jest do wieku dzieci i ich aktualnego etapu rozwoju.
Więcej informacji o poszczególnych zajęciach - tutaj

Jaka jest forma zajęć?

Z uwagi na to, że zależy nam na spełnianiu potrzeb rozwojowych dzieci w każdym wieku, forma zajęć uzależniona i dopasowana jest do wieku dzieci. Wiek dzieci, a co za tym idzie - aktualne potrzeby rozwojowe stanowią kryterium podziału grup. 
Więcej informacji o formie zajęć na poszczególnych poziomach - tutaj.

Dlaczego mam zapisać dziecko do GO4Robot?

Naszym głównym celem jest oswajanie dzieci z najnowszymi technologiami poprzez zabawę, a także rozwój indywidualnych potrzeb i umiejętności każdego dziecka. Zespół GO4Robot to przede wszystkim wykwalifikowani Trenerzy, którzy nieustannie się rozwijają i doskonalą swoje kompetencje na wszelkich szkoleniach. Nasz program edukacyjny to różnorodne scenariusze i metodologie prowadzenia zajęć, które potrafią zainteresować dzieci w każdym wieku i mają na celu efektywne i zrozumiałe przekazywanie wiedzy, a także rozwój umiejętności indywidualnych. 

Czy mam dostęp do informacji o zajęciach?

Dzięki dostępowi do naszej platformy mają Państwo wgląd do wielu informacji związanych z zajęciami. Jest to przede wszystkim wgląd do tematu zajęć, a także danych Trenerów prowadzących. Mogą Państwo również sprawdzić ile nieobecności ma Państwa dziecko.

Co wyróżnia program edukacyjny GO4Robot?

To, co szczególnie wyróżnia nasze zajęcia, to ścieżka, którą tworzą kolejne poziomy edukacyjne. Jest to 10 letni proces nauki, który zaczyna się na oswajaniu z technologią najmłodszych, a kończy na umiejętności stworzenia swojej własnej aplikacji. Każdy kolejny poziom, przez który przechodzi dziecko to rozwój kolejnych umiejętności, a także nabywanie wiedzy i kompetencji z zakresu robotyki i programowania.
Więcej o kursach znajdą Państwo tutaj.

Czy rodzice uczestniczą w zajęciach?

W trakcie trwania zajęć mają Państwo chwilę dla siebie. W trakcie tego czasu dzieci pozostają pod pełną opieką osób prowadzących, które rozbudzą w nich pasję, a także rozwiną: umiejętności z zakresu robotyki i programowania oraz kompetencje rozwojowe dziecka.