Większe wyzwania dla trochę starszych
Wyższy lewel! Łączymy 2 najbardziej znane platformy do nauki programowania. Miliony kombinacji budowania z LEGO nadal pozostaje. Dodatkowo z użyciem Scratch 3.0 uczestnicy mają do dyspozycji
- Rozpoznawanie mowy
- Wykrywanie twarzy
- Wymyślanie swoich pilotów do gier
Od zbudowania, poprzez programowanie i aż do przetestowania robota będą wspierani przez Trenerów. Wiedza przedstawiona w formie zabawy na długo zostanie w pamięci i zaowocuje w przyszłości. Kto wie, może ktoś z naszych podopiecznych zostanie słynnym naukowcem?
Co robimy na zajęciach
Trzy fundamenty robotyki
Każda lekcja podzielona jest na trzy główne etapy. Tak opracowana metodologia pozwala dzieciom na poznanie rytmu zajęć. Wszyscy wiedzą co w danym momencie muszą wykonać. Uczy to koncentracji na projekcie.
Etap 1 Zbuduj
W parach, uczestnicy budują robota zgodnie z instrukcją. Tutaj jest też moment na ich wyobraźnie. Mogą udoskonalić konstrukcję. Roboty posiadają zębatki, dźwignie i inne mechanizmy.
Etap 2 Zaprogramuj
Scratch 3.0 to nieograniczone możliwości. Uczestnicy tworzą własną grę. Używają zmiennych, pętli, warunków i innych funkcji z zaawansowanych języków programowania.
Etap 3 Zapamiętaj
Zabawa w połączeniu z nauką daje najlepsze efekty. Nauka programowania przez eksperymenty daje najlepsze wyniki.
Jakie czekają na Ciebie wyzwania?
Zestaw do robotyki WeDo2.0
Prawie 300 elementów w zestawie. Daje to kilka milionów możliwości połączenia.
Scratch 3.0 od MIT
Funkcja? Warunek? Pętla? Zmienna? Na tym poziomie uczymy się tak zaawansowanych rzeczy. Dodatkowo uczestnicy mają możliwość używania takich rzeczy jak:
- Tłumacza
- Syntezatora (gry mogą mówić)
- Czujnika wideo (wykrywanie ruchu)
Wszystkiego uczymy od podstaw. Tak naprawdę dziecko poznaje tutaj strukturę prawdziwego kodowania.
Krok dalej
Z takimi umiejętnościami dzieci mogą zacząć startować w zawodach. Raz do roku organizujemy wewnętrzną imprezę dla naszych uczestników, gdzie mogą sprawdzić swoje umiejętności.
FAQ/ Ważne
Zapraszamy pod ten link : FAQ