Wybierz kreatywne atrakcje dla dziecka z nauką programowania w Gdańsku 🚀
To my! Inżynierowie Mateusz i Oliwia wraz z najlepszym zespołem!
Zastanawiasz się kiedy jest najlepszy czas naukę robotyki i programowania dla Twojego dziecka? DZIŚ.
Od 2019 jesteśmy w Gdańsku, Gdyni i okolicach Trójmiasta by wspólnie z naszym zespołem wspierać rozwój młodych pokoleń. Nasz team tworzą absolwenci Politechniki Gdańskiej oraz kierunków psychologicznych i pedagogicznych, dzięki czemu zespoły trenerskie wzajemnie uzupełniają się kompetencjami.
Naszą pasją jest zaszczepianie wśród najmłodszych chęci odkrywania ciekawostek ze świata techniki, robotyki oraz programowania. Wspólnie z nimi budujemy i programujemy roboty, które stają się zabawkami, zwierzętami, pojazdami, a także pomocami w życiu codziennym.
Programy edukacyjne w naszej Akademii tworzą specjaliści z zakresu pedagogiki. To oni najlepiej znają zróżnicowane potrzeby dzieci. Tak opracowany program sprawia, że w każdym semestrze dzieci stają przed nowymi wyzwaniami, które są dostosowane do ich wieku oraz umiejętności.
Chcemy zapewnić uczestnikom naszych kursów i warsztatów pełne bezpieczeństwo oraz wysoką jakość zajęć, dlatego korzystamy wyłącznie ze sprawdzonych, certyfikowanych zestawów LEGO® Education i Cubetto.
Tworzymy kameralne grupy, które liczą maksymalnie 10 lub 14 uczestników. Zajęcia są prowadzone przez 2 wykwalifikowanych Trenerów - dzięki temu każde dziecko może otrzymać pomoc i cenne wskazówki w trakcie nauki.
Dużym ułatwieniem dla rodziców jest to, że zajęcia przeprowadzamy w placówkach, do których uczęszczają dzieci. To oznacza, że rodzice nie będą musieli wygospodarować dodatkowego czasu na dowożenie młodych kursantów na zajęcia.
W naszych kursach dziecko może uczestniczyć nawet przez 7 lat. Program edukacyjny mogą rozpocząć dzieci już od 3 roku życia. W dowolnym momencie można dołączyć do Akademii, bez względu na posiadane umiejętności. Przygotowaliśmy poziomy dla kursantów dostosowane do ich wieku.
Zajęcia z drewnianym robotem Cubetto od Primo Toys w 1 połowie kursu oraz z interaktywnym robotem mTiny od Makeblock w 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zgłębianie kolejnych tajników wiedzy z zakresu programowania przy wykorzystaniu interaktywnego robota mTiny, robota Botzees Mini, robota Botley 2.0 i konstruowania z klocków LEGO® DUPLO®. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education WeDo 2.0 i tabletów. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education WeDo 2.0 i tabletów. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Prime i tabletów. Programowanie w środowisku bloków ikon na 1 połowie kursu, w środowisku bloków słów na 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Prime i tabletów. Programowanie w środowisku bloków słów. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Inaczej stronność - jest to postępujący proces, który stopniowo kształtuje się wraz z wiekiem i rozwojem ruchowym dziecka. Podczas tego procesu kształtuje się przewaga jednej ze stron ciała nad drugą podczas czynności ruchowych. Ćwiczenie koordynacji ruchów (np. ruchów oko-ręka) pozwala na równomierny rozwój lateralizacji, bez doprowadzenia do asymetrii.
Kompetencje matematyczne zaczynają kształtować się najsilniej w 8-9 lat. Matematyzacja życia codziennego przejawia się przede wszystkim poprzez umiejętność klasyfikowania przedmiotów w zbiory, czy też stosowanie schematów dotyczących kolejności wykonywania działań. Równolegle z tą kompetencją rozwija się pamięć logiczna oraz procesy myślowe takie jak uogólnianie i systematyzowanie.
Motoryka to ogólna sprawność fizyczna człowieka. Motoryka mała to ruchy o mniejszym zakresie (ruchy dłoni, palców) - do ich wykonania potrzebne jest skupienie, koncentracja i precyzja. Motoryka duża to z kolei obszerne ruchy, które angażują całe ciało lub jego znaczną część.
Inaczej myślenie komputacyjne. Jest to proces znajdowania rozwiązań problemów z różnych dziedzin przy świadomym wykorzystaniu metod i narzędzi informatycznych. Cały ten proces tworzą cztery składowe: (1) rozłożenie problemu na części, (2) analiza problemu - rozpoznanie prawidłowości, (3) eliminowanie elementów nieistotnych (oszczędzanie zasobów poznawczych), (4) stworzenie algorytmu w oparciu o dostępne informacje - rozwiązanie problemu
Inaczej nazywa szeregowaniem systematycznym. Jest to dominujący sposób rozwiązywania zadań, które wymagają od dziecka grupowania elementów według uporządkowanych różnic pomiędzy nimi. Rozwój tej umiejętności następuje kiedy dziecko posiada zdolność do wyobrażania sobie czynności przy użyciu symboli.
Są to kolejne etapy wzrostu emocji w poszczególnych stadiach wieku, które sprawiają, że przystosowania wewnętrzne i społeczne przechodzą na coraz wyższe poziomy. Rozwój emocjonalny ma szczególny wpływ na wykształcenie się cech przystosowawczych do życia społecznego i jest nieodzownym elementem rozwoju człowieka.
Umiejętność podporządkowania swojego spostrzegania określonemu celowi, oderwanego od zajęć i wrażeń ubocznych. Inaczej - świadome kierowanie swojego spostrzegania.
Trwałość pamięci to jedna z jej najważniejszych cech, która pozwala na tworzenie śladów pamięciowych i przechowywanie ich. Dzieci zaczynają stosować coraz bardziej złożone strategie pamięci, co sprawia, że ich pamięć zaczyna przekształcać się w logiczną (jej przejawem jest na przykład uczenie się przez powtarzanie i odtwarzanie materiału).
Prosimy, by w tytule przelewu wpisać imię i nazwisko uczestnika kursu, placówkę oraz dzień zajęć. W przypadku FV prosimy również o taką informację w tytule przelewu wraz z numerem NIP.
79 1870 1045 2078 1081 6251 0001
Nest Bank
Fundacja Instytut Nauki, Biznesu i Technologii
Zadzwoń do nas: 732270276
Napisz do nas: gdansk@go4robot.pl
Być może odpowiedź znajdziesz w tej sekcji. A jeśli nie - zapraszamy do kontaktu!
Proponowane przez nas zajęcia trwają od października do czerwca. Czas pojedynczych warsztatów zależy od poziomu zaawansowania - od 30 do 75 minut. W trakcie całego cyklu przeprowadzamy od 30 do 34 zajęć. Na początku każdego semestru opracowujemy harmonogram zajęć, który przekazujemy rodzicom lub opiekunom, uwzględniając w nim dni wolne.
Stawiając na kameralność i efektywność zajęć, w grupach od pierwszego poziomu maksymalna ilość to 10 osób, a w starszych grupach może znajdować się maksymalnie 14 uczestników.
W ramach prowadzonych przez nas zajęć i warsztatów wykorzystujemy specjalne zestawy LEGO® Education WeDo 2.0, LEGO® Education SPIKE™ Prime, LEGO® Education SPIKE™ Essential, Mindstorms® EV3, Arduino, Cubetto, App Inventor, mTiny, Bootzes oraz Scratch. Dzięki zestawom od sprawdzonych firm jesteśmy pewni, że każdy warsztat będzie przeprowadzony na najwyższym poziomie. Do programowania z kolei używamy tabletów.
Nasze zajęcia odbywają się w przedszkolach, szkołach, klubach osiedlowych oraz kawiarniach. Nasze biuro zlokalizowane jest na ul. Wita Stwosza 81B/2 w Gdańsku. Tam też prowadzimy cykliczne zajęcia.