Wybierz kreatywne atrakcje dla dziecka z nauką programowania w Gdyni 🚀
Czy wiesz, że na naukę programowania nigdy nie jest za wcześnie? Wie o tym nie tylko doświadczona ekipa GO4Robot®, ale także setki zadowolonych dzieciaków i rodziców z Gdyni i okolic. Naszą misją jest wspieranie rozwoju przyszłych informatyków i nie tylko, mieszkających na terenie Trójmiasta. Nasze zajęcia przeznaczone są dla dzieci już od 3 roku życia - udowadniamy, że nawet przedszkolaki będą świetnie się bawić, programując roboty. Nasz zespół to inżynierowie oraz doświadczeni pedagodzy, dzięki którym udział w zajęciach z robotyki to idealne połączenie nauki i zabawy.
Program zajęć tworzony jest we współpracy z pedagogami, którzy doskonale znają potrzeby i możliwości dzieci w różnym wieku. Dzięki temu warsztaty z robotyki są dopasowane perfekcyjnie do wieku oraz umiejętności dzieci.
W GO4Robot® dzieci uczą się programowania w trakcie bezpiecznej zabawy. Dbamy o to, aby wszystko, z czym pracują dzieci, charakteryzowało się jak najwyższą jakością. Nie znajdziesz u nas chińskiego plastiku, korzystamy wyłącznie z certyfikowanych produktów takich jak np. LEGO® Education WeDo 2.0, SPIKE™ Prime, Cubetto, App Inventor, mTiny, Bootzes oraz Scratch.
Robotyka wymaga indywidualnego podejścia do każdego dziecka, dlatego nasze grupy zajęciowe liczą maksymalnie 10 lub 14 uczestników. W trakcie zajęć obecnych jest dwóch trenerów, co sprawia, że każdy uczestnik zajęć może w każdej chwili zwrócić się do nich pomoc. Jesteśmy po to, aby udzielać wskazówek, inspirować i zachęcać do dobrej zabawy.
Wielu rodziców nie ma czasu na dowożenie dzieci na zajęcia w określonym miejscu o określonej porze dlatego warsztaty z robotyki GO4Robot® prowadzimy w placówkach, do których uczęszczają dzieci. Możemy przyjechać do Waszego przedszkola lub szkoły, dopasowujemy nasze zajęcia do indywidualnych planów nauki.
Udział w zajęciach z robotyki przeznaczony jest dla dzieci w różnym wieku. Zaczynamy od trzyletnich maluchów! Poszczególne poziomy kursów dostosowane są do wieku i umiejętności uczestników, nie musisz zaczynać jako przedszkolak, można dołączyć do nas w każdej chwili.
Zajęcia z drewnianym robotem Cubetto od Primo Toys w 1 połowie kursu oraz z interaktywnym robotem mTiny od Makeblock w 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zgłębianie kolejnych tajników wiedzy z zakresu programowania przy wykorzystaniu interaktywnego robota mTiny, robota Botzees Mini, robota Botley 2.0 i konstruowania z klocków LEGO® DUPLO®. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education WeDo 2.0 i tabletów. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education WeDo 2.0 i tabletów. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Prime i tabletów. Programowanie w środowisku bloków ikon na 1 połowie kursu, w środowisku bloków słów na 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Prime i tabletów. Programowanie w środowisku bloków słów. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Inaczej stronność - jest to postępujący proces, który stopniowo kształtuje się wraz z wiekiem i rozwojem ruchowym dziecka. Podczas tego procesu kształtuje się przewaga jednej ze stron ciała nad drugą podczas czynności ruchowych. Ćwiczenie koordynacji ruchów (np. ruchów oko-ręka) pozwala na równomierny rozwój lateralizacji, bez doprowadzenia do asymetrii.
Kompetencje matematyczne zaczynają kształtować się najsilniej w 8-9 lat. Matematyzacja życia codziennego przejawia się przede wszystkim poprzez umiejętność klasyfikowania przedmiotów w zbiory, czy też stosowanie schematów dotyczących kolejności wykonywania działań. Równolegle z tą kompetencją rozwija się pamięć logiczna oraz procesy myślowe takie jak uogólnianie i systematyzowanie.
Motoryka to ogólna sprawność fizyczna człowieka. Motoryka mała to ruchy o mniejszym zakresie (ruchy dłoni, palców) - do ich wykonania potrzebne jest skupienie, koncentracja i precyzja. Motoryka duża to z kolei obszerne ruchy, które angażują całe ciało lub jego znaczną część.
Inaczej myślenie komputacyjne. Jest to proces znajdowania rozwiązań problemów z różnych dziedzin przy świadomym wykorzystaniu metod i narzędzi informatycznych. Cały ten proces tworzą cztery składowe: (1) rozłożenie problemu na części, (2) analiza problemu - rozpoznanie prawidłowości, (3) eliminowanie elementów nieistotnych (oszczędzanie zasobów poznawczych), (4) stworzenie algorytmu w oparciu o dostępne informacje - rozwiązanie problemu
Inaczej nazywa szeregowaniem systematycznym. Jest to dominujący sposób rozwiązywania zadań, które wymagają od dziecka grupowania elementów według uporządkowanych różnic pomiędzy nimi. Rozwój tej umiejętności następuje kiedy dziecko posiada zdolność do wyobrażania sobie czynności przy użyciu symboli.
Są to kolejne etapy wzrostu emocji w poszczególnych stadiach wieku, które sprawiają, że przystosowania wewnętrzne i społeczne przechodzą na coraz wyższe poziomy. Rozwój emocjonalny ma szczególny wpływ na wykształcenie się cech przystosowawczych do życia społecznego i jest nieodzownym elementem rozwoju człowieka.
Umiejętność podporządkowania swojego spostrzegania określonemu celowi, oderwanego od zajęć i wrażeń ubocznych. Inaczej - świadome kierowanie swojego spostrzegania.
Trwałość pamięci to jedna z jej najważniejszych cech, która pozwala na tworzenie śladów pamięciowych i przechowywanie ich. Dzieci zaczynają stosować coraz bardziej złożone strategie pamięci, co sprawia, że ich pamięć zaczyna przekształcać się w logiczną (jej przejawem jest na przykład uczenie się przez powtarzanie i odtwarzanie materiału).
Prosimy, by w tytule przelewu wpisać imię i nazwisko uczestnika kursu, placówkę oraz dzień zajęć. W przypadku FV prosimy również o taką informację w tytule przelewu wraz z numerem NIP.
79 1870 1045 2078 1081 6251 0001
Nest Bank
Fundacja Instytut Nauki, Biznesu i Technologii
Zadzwoń do nas: 732270276
Napisz do nas: gdynia@go4robot.pl
Być może odpowiedź znajdziesz w tej sekcji. A jeśli nie - zapraszamy do kontaktu!
Ależ skąd! Stawiamy na integralny rozwój każdego dziecka, nasze zajęcia to także praca z motoryką małą – układanie klocków, i dużą – sporo się ruszamy.
Zajęcia z robotyki dla najmłodszych trwają tylko pół godziny. Organizujemy je tak, że czas mija wręcz niepostrzeżenie, a dzieciaki nie chcą wracać do domu!
Nasze warsztaty są właśnie po to, aby oswoić każde dziecko z tabletem i pokazać, że to fantastyczne narzędzie. Uczymy, bawiąc – po skończonym kursie okazuje się, że absolwenci po prostu umieją programować.
Oczywiście, że tak! Biblioteka, sala zabaw, dom kultury, a nawet duży salon w Twoim domu – zbierz grupę chętnych dzieci, a my się tam zjawimy z całym naszym sprzętem.
Hmmm, nie było jeszcze takiej sytuacji, ale jeżeli coś takiego się zdarzy, to można zrezygnować z udziału w warsztatach, i to w każdej chwili.