Wybierz kreatywne atrakcje dla dziecka z nauką programowania w Częstochowie i okolicach🚀
Programy edukacyjne dla naszej Akademii tworzą specjaliści z zakresu pedagogiki, którzy są świadomi zróżnicowanych potrzeb najmłodszych kursantów. Każdy rok to nowe wyzwania dla uczestników prowadzonych przez nas zajęć. Programy są zatem dostosowane zarówno do wieku kursantów, jak i ich umiejętności.
Prowadzimy zajęcia z wykorzystaniem wyłącznie certyfikowanych i sprawdzonych zestawów LEGO® Education i Cubetto. Praca z takim sprzętem sprawia, że jesteśmy w stanie zapewnić najlepszą jakość nauki, przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa kursantów.
Liczba uczestników w grupie wynosi maksymalnie 10 lub 14 osób. Stawiamy na kameralne grupy i pełną efektywność zajęć. Dbamy o jak największy komfort kursantów, dlatego zajęcia prowadzone są przez dwóch wykwalifikowanych Trenerów. Chcemy, by zarówno młodsze, jak i starsze dzieci, uzyskały szybko taką pomoc, jakiej potrzebują.
Dzieci, które uczestniczą w naszych zajęciach, nie muszą opuszczać bezpiecznych placówek - to my dojeżdżamy do szkół oraz przedszkoli. Szanujemy przy tym czas rodziców oraz opiekunów naszych kursantów.
W naszych kursach dziecko może uczestniczyć nawet przez 10 lat. Program edukacyjny mogą rozpocząć dzieci już od 3 roku życia. W dowolnym momencie można dołączyć do Akademii, bez względu na posiadane umiejętności. Przygotowaliśmy poziomy dla kursantów dostosowane do ich wieku.
Zajęcia z drewnianym robotem Cubetto od Primo Toys w 1 połowie kursu oraz z interaktywnym robotem mTiny od Makeblock w 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zgłębianie kolejnych tajników wiedzy z zakresu programowania przy wykorzystaniu interaktywnego robota mTiny, robota Botzees Mini, robota Botley 2.0 i konstruowania z klocków LEGO® DUPLO®. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education WeDo 2.0 i tabletów w 1 połowie kursu oraz SPIKE™ Essential i tabletów w 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education WeDo 2.0 i tabletów w 1 połowie kursu oraz SPIKE™ Essential i tabletów w 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Prime i tabletów. Programowanie w środowisku bloków ikon na 1 połowie kursu, w środowisku bloków słów na 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Prime i tabletów. Programowanie w środowisku bloków słów. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
To jedna z najbardziej pożądanych przez pracodawców kompetencji XXI wieku. Innymi słowy, umiejętność wychodzenia poza schematy, znajdowanie nieszablonowych rozwiązań, a także twórcze podejście do rozwiązywania problemów stają się obecnie równie istotne jak umiejętności twarde.
Inaczej stronność - jest to postępujący proces, który stopniowo kształtuje się wraz z wiekiem i rozwojem ruchowym dziecka. Podczas tego procesu kształtuje się przewaga jednej ze stron ciała nad drugą podczas czynności ruchowych. Ćwiczenie koordynacji ruchów (np. ruchów oko-ręka) pozwala na równomierny rozwój lateralizacji, bez doprowadzenia do asymetrii.
Kompetencje matematyczne zaczynają kształtować się najsilniej w 8-9 lat. Matematyzacja życia codziennego przejawia się przede wszystkim poprzez umiejętność klasyfikowania przedmiotów w zbiory, czy też stosowanie schematów dotyczących kolejności wykonywania działań. Równolegle z tą kompetencją rozwija się pamięć logiczna oraz procesy myślowe takie jak uogólnianie i systematyzowanie.
Motoryka to ogólna sprawność fizyczna człowieka. Motoryka mała to ruchy o mniejszym zakresie (ruchy dłoni, palców) - do ich wykonania potrzebne jest skupienie, koncentracja i precyzja. Motoryka duża to z kolei obszerne ruchy, które angażują całe ciało lub jego znaczną część.
Inaczej myślenie komputacyjne. Jest to proces znajdowania rozwiązań problemów z różnych dziedzin przy świadomym wykorzystaniu metod i narzędzi informatycznych. Cały ten proces tworzą cztery składowe: (1) rozłożenie problemu na części, (2) analiza problemu - rozpoznanie prawidłowości, (3) eliminowanie elementów nieistotnych (oszczędzanie zasobów poznawczych), (4) stworzenie algorytmu w oparciu o dostępne informacje - rozwiązanie problemu
Inaczej nazywa szeregowaniem systematycznym. Jest to dominujący sposób rozwiązywania zadań, które wymagają od dziecka grupowania elementów według uporządkowanych różnic pomiędzy nimi. Rozwój tej umiejętności następuje kiedy dziecko posiada zdolność do wyobrażania sobie czynności przy użyciu symboli.
Umiejętność podejmowania decyzji to jedna z kompetencji, która jest niezbędna niemal w każdym aspekcie życia. Przemyślane podejmowanie decyzji to szereg działań, które pobudzają i rozwijają się również: myślenie analityczne, myślenie przyczynowo-skutkowe oraz pewność siebie!
Są to kolejne etapy wzrostu emocji w poszczególnych stadiach wieku, które sprawiają, że przystosowania wewnętrzne i społeczne przechodzą na coraz wyższe poziomy. Rozwój emocjonalny ma szczególny wpływ na wykształcenie się cech przystosowawczych do życia społecznego i jest nieodzownym elementem rozwoju człowieka.
Umiejętność podporządkowania swojego spostrzegania określonemu celowi, oderwanego od zajęć i wrażeń ubocznych. Inaczej - świadome kierowanie swojego spostrzegania.
Trwałość pamięci to jedna z jej najważniejszych cech, która pozwala na tworzenie śladów pamięciowych i przechowywanie ich. Dzieci zaczynają stosować coraz bardziej złożone strategie pamięci, co sprawia, że ich pamięć zaczyna przekształcać się w logiczną (jej przejawem jest na przykład uczenie się przez powtarzanie i odtwarzanie materiału).
zdolność do tworzenia w myślach układu elementów. Dotyczy to zarówno wyglądu bryły, jej koloru czy kształtu, jak i tego, gdzie znajduje się ona w przestrzeni. Dzieci z rozwiniętą wyobraźnią przestrzenną potrafią zmienić perspektywę patrzenia na obraz oraz planować sekwencje ruchów, np. przy budowaniu z klocków, tak aby zaprojektowana bryła się nie przewróciła.
Prosimy, by w tytule przelewu wpisać imię i nazwisko uczestnika kursu, placówkę oraz dzień zajęć. W przypadku FV prosimy również o taką informację w tytule przelewu wraz z numerem NIP.
-
DR ROBOT Justyna Imiołczyk-Sepczuk
ul. Obrońców Westerplatte 9/49
42-200 Częstochowa
NIP: 5732756912
//
M4C Maciej Sepczuk
ul. Sieroszewskiego 12/23
42-200 Częstochowa
NIP: 9492093502
DR ROBOT Justyna Imiołczyk-Sepczuk // M4C Maciej Sepczuk
Zadzwoń do nas: 573433773
Napisz do nas: czestochowa@go4robot.pl
Być może odpowiedź znajdziesz w tej sekcji. A jeśli nie - zapraszamy do kontaktu!
Tak, GO4Robot umożliwia otwarcie własnej akademii edukacyjnej. Dzięki wsparciu i doświadczeniu GO4Robot, możesz z powodzeniem prowadzić zajęcia z robotyki i programowania. Dowiedz się więcej na stronie GO4Robot Franczyza.