Wybierz kreatywne atrakcje dla dziecka z nauką programowania w Łodzi🚀
W Akademii pracujemy według programów edukacyjnych stworzonych przez specjalistów z zakresu pedagogiki, którzy doskonale znają zróżnicowane potrzeby młodych kursantów. Każdy semestr wiąże się z nowymi ciekawymi wyzwaniami dla uczestników - wszystkie są jednak dostosowane do ich wieku oraz umiejętności.
Zależy nam na tym, żeby zajęcia były efektywne oraz bezpieczne, dlatego korzystamy wyłącznie ze sprawdzonych oraz certyfikowanych zestawów LEGO® Education i Cubetto.
Niewielkie grupy przyczyniają się do większej efektywności na zajęciach. Dwóch Trenerów może poświęcić każdemu uczestnikowi tyle czasu, ile dziecko potrzebuje do nauki. Każde zajęcia są prowadzone przez wykwalifikowane osoby, zarażające pozytywną energią.
Warsztaty z robotyki w Łodzi przeprowadzamy na terenie przedszkoli oraz szkół, do których uczęszczają nasi kursanci. Dzięki temu dzieci nie będą opuszczać bezpiecznego miejsca, a rodzice nie będą musieli wygospodarować dodatkowego czasu na przywiezienie dziecka na zajęcia.
W naszych kursach dziecko może uczestniczyć nawet przez 7 lat. Program edukacyjny mogą rozpocząć dzieci już od 3 roku życia. W dowolnym momencie można dołączyć do Akademii, bez względu na posiadane umiejętności. Przygotowaliśmy poziomy dla kursantów dostosowane do ich wieku.
Zajęcia z drewnianym robotem Cubetto od Primo Toys w 1 połowie kursu oraz z interaktywnym robotem mTiny od Makeblock w 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zgłębianie kolejnych tajników wiedzy z zakresu programowania przy wykorzystaniu interaktywnego robota mTiny, robota Botzees Mini, robota Botley 2.0 i konstruowania z klocków LEGO® DUPLO®. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education WeDo 2.0 i tabletów w 1 połowie kursu oraz SPIKE™ Essential i tabletów w 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education WeDo 2.0 i tabletów w 1 połowie kursu oraz SPIKE™ Essential i tabletów w 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Prime i tabletów. Programowanie w środowisku bloków ikon na 1 połowie kursu, w środowisku bloków słów na 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Prime i tabletów. Programowanie w środowisku bloków słów. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
To jedna z najbardziej pożądanych przez pracodawców kompetencji XXI wieku. Innymi słowy, umiejętność wychodzenia poza schematy, znajdowanie nieszablonowych rozwiązań, a także twórcze podejście do rozwiązywania problemów stają się obecnie równie istotne jak umiejętności twarde.
Inaczej stronność - jest to postępujący proces, który stopniowo kształtuje się wraz z wiekiem i rozwojem ruchowym dziecka. Podczas tego procesu kształtuje się przewaga jednej ze stron ciała nad drugą podczas czynności ruchowych. Ćwiczenie koordynacji ruchów (np. ruchów oko-ręka) pozwala na równomierny rozwój lateralizacji, bez doprowadzenia do asymetrii.
Kompetencje matematyczne zaczynają kształtować się najsilniej w 8-9 lat. Matematyzacja życia codziennego przejawia się przede wszystkim poprzez umiejętność klasyfikowania przedmiotów w zbiory, czy też stosowanie schematów dotyczących kolejności wykonywania działań. Równolegle z tą kompetencją rozwija się pamięć logiczna oraz procesy myślowe takie jak uogólnianie i systematyzowanie.
Motoryka to ogólna sprawność fizyczna człowieka. Motoryka mała to ruchy o mniejszym zakresie (ruchy dłoni, palców) - do ich wykonania potrzebne jest skupienie, koncentracja i precyzja. Motoryka duża to z kolei obszerne ruchy, które angażują całe ciało lub jego znaczną część.
Inaczej myślenie komputacyjne. Jest to proces znajdowania rozwiązań problemów z różnych dziedzin przy świadomym wykorzystaniu metod i narzędzi informatycznych. Cały ten proces tworzą cztery składowe: (1) rozłożenie problemu na części, (2) analiza problemu - rozpoznanie prawidłowości, (3) eliminowanie elementów nieistotnych (oszczędzanie zasobów poznawczych), (4) stworzenie algorytmu w oparciu o dostępne informacje - rozwiązanie problemu
Inaczej nazywa szeregowaniem systematycznym. Jest to dominujący sposób rozwiązywania zadań, które wymagają od dziecka grupowania elementów według uporządkowanych różnic pomiędzy nimi. Rozwój tej umiejętności następuje kiedy dziecko posiada zdolność do wyobrażania sobie czynności przy użyciu symboli.
Umiejętność podejmowania decyzji to jedna z kompetencji, która jest niezbędna niemal w każdym aspekcie życia. Przemyślane podejmowanie decyzji to szereg działań, które pobudzają i rozwijają się również: myślenie analityczne, myślenie przyczynowo-skutkowe oraz pewność siebie!
Są to kolejne etapy wzrostu emocji w poszczególnych stadiach wieku, które sprawiają, że przystosowania wewnętrzne i społeczne przechodzą na coraz wyższe poziomy. Rozwój emocjonalny ma szczególny wpływ na wykształcenie się cech przystosowawczych do życia społecznego i jest nieodzownym elementem rozwoju człowieka.
Umiejętność podporządkowania swojego spostrzegania określonemu celowi, oderwanego od zajęć i wrażeń ubocznych. Inaczej - świadome kierowanie swojego spostrzegania.
Trwałość pamięci to jedna z jej najważniejszych cech, która pozwala na tworzenie śladów pamięciowych i przechowywanie ich. Dzieci zaczynają stosować coraz bardziej złożone strategie pamięci, co sprawia, że ich pamięć zaczyna przekształcać się w logiczną (jej przejawem jest na przykład uczenie się przez powtarzanie i odtwarzanie materiału).
zdolność do tworzenia w myślach układu elementów. Dotyczy to zarówno wyglądu bryły, jej koloru czy kształtu, jak i tego, gdzie znajduje się ona w przestrzeni. Dzieci z rozwiniętą wyobraźnią przestrzenną potrafią zmienić perspektywę patrzenia na obraz oraz planować sekwencje ruchów, np. przy budowaniu z klocków, tak aby zaprojektowana bryła się nie przewróciła.
Prosimy, by w tytule przelewu wpisać imię i nazwisko uczestnika kursu, placówkę oraz dzień zajęć. W przypadku FV prosimy również o taką informację w tytule przelewu wraz z numerem NIP.
34 1020 4580 0000 1602 0393 6515
GO4Robot Łódź
Julia Błaszczyk
ul. Żabia 1C
99-400 Łowicz
NIP: 8341889898
Julia Błaszczyk (ul. Żabia 1C, 99-400 Łowicz) NIP: 8341889898
Zadzwoń do nas: 509 736 507
Napisz do nas: lodz@go4robot.pl
Być może odpowiedź znajdziesz w tej sekcji. A jeśli nie - zapraszamy do kontaktu!
Oczywiście! GO4Robot oferuje możliwość prowadzenia własnego biznesu edukacyjnego pod naszą marką. Dzięki sprawdzonemu modelowi i wsparciu, możesz z łatwością wejść na rynek edukacyjny. Więcej informacji znajdziesz na stronie poświęconej franczyzie GO4Robot.