Wybierz kreatywne atrakcje dla dziecka z nauką programowania we Wrocławiu🚀
Nasze programy edukacyjne są tworzone przez specjalistów z zakresu pedagogiki, którzy znają zróżnicowane potrzeby dzieci. Każdy rok niesie za sobą nowe wyzwania dla naszych uczestników, dostosowane do ich wieku i umiejętności.
Pracujemy wyłącznie na certyfikowanych, sprawdzonych zestawach LEGO® EDUCATION i Cubetto, ponieważ zależy nam na jak najlepszej jakości i bezpieczeństwie.
Nasze grupy są kameralne, liczą maksymalnie 10 lub 14 osób. W trosce o jak największy komfort, każde zajęcia prowadzone są przez dwóch, wykwalifikowanych trenerów. Zależy nam aby dziecko, które potrzebuje pomocy, uzyskało ją jak najszybciej.
Dojeżdżamy do placówki, aby dzieci nie opuszczały bezpiecznych szkół i przedszkoli. Szanujemy czas rodzica, aby nie musiał tracić czasu na przywożenie dziecka.
W naszych kursach dziecko może uczestniczyć nawet przez 7 lat. Program edukacyjny mogą rozpocząć dzieci już od 3 roku życia. W dowolnym momencie można dołączyć do Akademii, bez względu na posiadane umiejętności. Przygotowaliśmy poziomy dla kursantów dostosowane do ich wieku.
Zajęcia z drewnianym robotem Cubetto od Primo Toys w 1 połowie kursu oraz z interaktywnym robotem mTiny od Makeblock w 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zajęcia z interaktywnym robotem mTiny i kreatywne konstruowanie z LEGO® DUPLO® w 1 połowie kursu oraz robot BOTZEES Classic PRIME i programowanie przy pomocy rozszerzenia BOTZEES LAB w 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education WeDo 2.0 i tabletów. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education WeDo 2.0 i tabletów. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Prime i tabletów. Programowanie w środowisku bloków ikon na 1 połowie kursu, w środowisku bloków słów na 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Prime i tabletów. Programowanie w środowisku bloków słów. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.
Inaczej stronność - jest to postępujący proces, który stopniowo kształtuje się wraz z wiekiem i rozwojem ruchowym dziecka. Podczas tego procesu kształtuje się przewaga jednej ze stron ciała nad drugą podczas czynności ruchowych. Ćwiczenie koordynacji ruchów (np. ruchów oko-ręka) pozwala na równomierny rozwój lateralizacji, bez doprowadzenia do asymetrii.
Kompetencje matematyczne zaczynają kształtować się najsilniej w 8-9 lat. Matematyzacja życia codziennego przejawia się przede wszystkim poprzez umiejętność klasyfikowania przedmiotów w zbiory, czy też stosowanie schematów dotyczących kolejności wykonywania działań. Równolegle z tą kompetencją rozwija się pamięć logiczna oraz procesy myślowe takie jak uogólnianie i systematyzowanie.
Motoryka to ogólna sprawność fizyczna człowieka. Motoryka mała to ruchy o mniejszym zakresie (ruchy dłoni, palców) - do ich wykonania potrzebne jest skupienie, koncentracja i precyzja. Motoryka duża to z kolei obszerne ruchy, które angażują całe ciało lub jego znaczną część.
Inaczej myślenie komputacyjne. Jest to proces znajdowania rozwiązań problemów z różnych dziedzin przy świadomym wykorzystaniu metod i narzędzi informatycznych. Cały ten proces tworzą cztery składowe: (1) rozłożenie problemu na części, (2) analiza problemu - rozpoznanie prawidłowości, (3) eliminowanie elementów nieistotnych (oszczędzanie zasobów poznawczych), (4) stworzenie algorytmu w oparciu o dostępne informacje - rozwiązanie problemu
Inaczej nazywa szeregowaniem systematycznym. Jest to dominujący sposób rozwiązywania zadań, które wymagają od dziecka grupowania elementów według uporządkowanych różnic pomiędzy nimi. Rozwój tej umiejętności następuje kiedy dziecko posiada zdolność do wyobrażania sobie czynności przy użyciu symboli.
Są to kolejne etapy wzrostu emocji w poszczególnych stadiach wieku, które sprawiają, że przystosowania wewnętrzne i społeczne przechodzą na coraz wyższe poziomy. Rozwój emocjonalny ma szczególny wpływ na wykształcenie się cech przystosowawczych do życia społecznego i jest nieodzownym elementem rozwoju człowieka.
Umiejętność podporządkowania swojego spostrzegania określonemu celowi, oderwanego od zajęć i wrażeń ubocznych. Inaczej - świadome kierowanie swojego spostrzegania.
Trwałość pamięci to jedna z jej najważniejszych cech, która pozwala na tworzenie śladów pamięciowych i przechowywanie ich. Dzieci zaczynają stosować coraz bardziej złożone strategie pamięci, co sprawia, że ich pamięć zaczyna przekształcać się w logiczną (jej przejawem jest na przykład uczenie się przez powtarzanie i odtwarzanie materiału).
Prosimy, by w tytule przelewu wpisać imię i nazwisko uczestnika kursu, placówkę oraz dzień zajęć. W przypadku FV prosimy również o taką informację w tytule przelewu wraz z numerem NIP.
40 1090 0088 0000 0001 4363 0011
Pixel - Maciej Żabski, siedziba firmy: ul. Kamieńskiego 61A
Zadzwoń do nas: 604 566 201
Napisz do nas: wroclaw@go4robot.pl
Być może odpowiedź znajdziesz w tej sekcji. A jeśli nie - zapraszamy do kontaktu!
W ramach prowadzonych przez nas zajęć i warsztatów wykorzystujemy specjalne zestawy LEGO® Education WeDo 2.0, Spike Prime, Cubetto, mTiny oraz Scratch. Dzięki zestawom od sprawdzonych firm jesteśmy pewni, że każdy warsztat będzie przeprowadzony na najwyższym poziomie. Do programowania z kolei używamy tabletów oraz laptopów.