Współpraca z przedszkolami szansą dla szkół językowych – jak ją wykorzystać w 5 krokach

Pandemia koronawirusa zmieniła wiele branż. Z poważnymi problemami do dzisiaj boryka się gastronomia, hotelarstwo, branża kreatywna, ale również edukacja prywatna. Wiele prywatnych szkół, pracowni czy szkół językowych dosłownie z dnia na dzień musiało przestawić się z nauki stacjonarnej na zdalną, a doświadczenie minionego czasu pokazało, że dużo lepiej poradzili sobie Ci, którzy nie boją się nowości i potrafią dywersyfikować swoje przychody. Tym samym potwierdza się stwierdzenie, że firmy które chcą się liczyć na rynku nie mogą stać w miejscu, tylko muszą się rozwijać.

Jednak do takiej współpracy trzeba się dobrze przygotować. Dobrze też mieć wsparcie kogoś, kto już przeszedł taką drogę i podpowie co zrobić w danej sytuacji. I tutaj wkraczamy my! W tych trudnych czasach chcemy wspierać szkoły językowe swoim doświadczeniem. W GO4Robot kształcimy ok. 1500 kursantów rocznie, z czego połowa z nich to przedszkolaki. Tylko w ubiegłym roku prowadziliśmy nasze zajęcia cykliczne w 55 placówkach przedszkolnych z Poznania i okolic.

Przygotowaliśmy wideo poradnik, w którym przedstawiamy nasze 5 sprawdzonych kroków do skutecznego nawiązania współpracy z przedszkolem. Przetestowaliśmy różne rozwiązania na swojej skórze i przedstawiamy Wam tylko te najbardziej efektywne.

Kod rabatowy G4RPRZEDSZKOLA21 obniża cenę kursu do 0 zł.

Why? – czyli dlaczego warto obejrzeć ten poradnik:

  1. Przetestowane rozwiązania – współpracujemy ze 150 placówkami w całej Polsce
  2. DARMOWE materiały do pobrania
  3. 40 minut kursu – kompleksowa wiedza w pigułce

Krok 1 to pochylenie się nad swoją ofertą dla takich placówek. Od lat przedszkola starają się kłaść coraz większy nacisk na rozwój kreatywności, umiejętności logicznego myślenia oraz rozwiązywania problemów przez dzieci. Te wszystkie cechy sprawiają, że przedszkolaki zdecydowanie łatwiej i szybciej potrafią przystosować się do nowego środowiska, a przy okazji zaakceptować zmieniający się świat. Dodatkowym atutem będzie również spójność naszych zajęć z przedszkolną podstawą programową. Jeśli nasza oferta będzie odpowiadała powyższym założeniom, to Dyrekcja dużo przychylniej się z nią zapozna. Ale jak przygotować samą ofertę? W jaki sposób dotrzeć do Dyrekcji? I w końcu jak sprzedać swoje zajęcia dzieciom i rodzicom? Tego wszystkiego dowiecie się z naszego poradnika.

Uwaga! Żeby uzyskać darmowy dostęp do kursu wystarczy wejść w link, kliknąć w ‚Zamów’, dalej ‚Przejdź do kasy’ i tam zastosować kod rabatowy G4RPRZEDSZKOLA21 wtedy cena obniży się do 0 zł. Następnie na podany adres e-mail otrzymają dane dostępowe do platformy z kursami.