Podstawą do zawarcia umowy jest zgłoszenie uczestnictwa. Uczestnicy przyjmowani są według kolejności
zgłoszeń, do wyczerpania wolnych miejsc.
Podstawą świadczenia usług jest umowa wraz z załącznikami zawarta drogą elektroniczną za pomocą
systemu LangLion.
Zleceniodawca powinien zawrzeć umowę w terminie 3 dni od dnia otrzymania danych do logowania wraz z
instrukcją zawarcia umowy. Po tym okresie, zgłoszenie uczestnictwa może zostać anulowane przez
Wykonawcę.
Zleceniodawca ma obowiązek uiszczać terminowo płatności. Wykonawca ma prawo nie przyjąć Uczestnika
na zajęcia lub nie odebrać go ze świetlicy w przypadku: braku uiszczenia opłaty za zajęcia w wyznaczonym
terminie płatności z tego względu, iż warunek rozpoczęcia realizacji usług stanowi skutecznie dokonana
płatność. Ww. informacja będzie przekazana Zleceniodawcy telefonicznie/mailowo lub za pomocą
wiadomości SMS.
II. Obowiązki Zleceniodawcy/Uczestnika
Zleceniodawca zobowiązany jest do:
przestrzegania postanowień umowy i załączników do umowy, w tym do dokonania płatności za zajęcia
zgodnie z umową,
zobowiązania Uczestnika do przestrzegania postanowień umowy i załączników do umowy
Uczestnik ma obowiązek poszanowania mienia placówki, przestrzegania zasad bezpieczeństwa na zajęciach
i kulturalnego zachowania względem współuczestników zajęć oraz Trenerów, a także pracowników
ośrodka/placówki, w której są prowadzone zajęcia.
Zleceniodawca lub inna osoba upoważniona przez Zleceniodawcę ma obowiązek punktualnego
przyprowadzania Uczestnika i odbierania Uczestnika z zajęć. W przypadku odbioru Uczestnika przez inną
osobę, wymagane jest dostarczenie Trenerom prowadzącym zajęcia stosownego upoważnienia lub zgody na
samodzielny powrót Uczestnika do domu.
W przypadku funkcjonującej świetlicy w ośrodku/placówce i odbiorze Uczestników na zajęcia przez Trenerów
– Zleceniodawca zobowiązany jest do dostarczenia takiej informacji do świetlicy, jak również biura
GO4Robot przed pierwszymi zajęciami w formie mailowej na adres
lodz@go4robot.pl.
III. Uczestnictwo w zajęciach
W zajęciach mogą uczestniczyć wyłącznie osoby zapisane na nie.
Ze względu na aktualną sytuację epidemiologiczną w zajęciach mogą uczestniczyć wyłącznie osoby zdrowe.
Obecność Zleceniodawcy lub innych osób upoważnionych przez Zleceniodawcę podczas zajęć jest
niemożliwa.
Wykonawca nie odpowiada za szkody powstałe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. działanie siły
wyższej, wyłączna wina poszkodowanego).
W przypadku gdy Wykonawca jest gotowy do świadczenia usług na rzecz Uczestnika i umowa jest
realizowana zgodnie z harmonogramem, a Uczestnik nie uczestniczy w zajęciach przewidzianych w umowie,
nieobecność Uczestnika na zajęciach nie uprawnia do zwrotu opłat za ww. zajęcia. Mając na uwadze dobrą
współpracę ze Zleceniodawcą, Wykonawca przewiduje możliwość rozliczenia nieobecności w formie
voucheru.
Nieobecności Uczestnika w zajęciach będą rozliczane po zakończeniu zajęć poprzez przyznanie Uczestnikowi
kuponu zniżkowego tzw. voucheru na usługi realizowane przez Wykonawcę. Rozliczeniu poprzez przyznanie
voucheru podlegają maksymalnie:
4 nieobecności dla Uczestników rozpoczynających zajęcia od października 2024 r. oraz kontynuujących
zajęcia do końca trwania kursu,
3 nieobecności dla Uczestników rozpoczynających zajęcia od listopada 2024 r. oraz kontynuujących
zajęcia do końca trwania kursu,
2 nieobecności dla Uczestników rozpoczynających zajęcia od grudnia 2024 r. oraz kontynuujących
zajęcia do końca trwania kursu,
1 nieobecność dla Uczestników rozpoczynających zajęcia od stycznia 2025. oraz kontynuujących zajęcia
do końca trwania kursu.
Wartość vouchera jest wyliczana na podstawie rzeczywistych kosztów poniesionych przez Zleceniodawcę.
Wartość jednej lekcji wylicza się następująco: cena kursu poniesiona przez Zleceniodawcę podzielona
przez 30 (liczbę zajęć w całym kursie).
IV. Organizacja kursu
Wymiar czasu zajęć, jak również liczba zajęć są wskazane w umowie.
Harmonogram zajęć w ramach kursu jest określany przed rozpoczęciem zajęć na cały rok, z zastrzeżeniem
postanowień, o których mowa poniżej.
Z ważnych przyczyn (m.in. z uwagi na zmianę planów zajęć Uczestników w szkołach przy okazji rozpoczęcia
nowego semestru), harmonogram kursu może ulec zmianie z uwzględnieniem dyspozycyjności Uczestników.
W przypadku zmiany harmonogramu, zastosowanie będą miały postanowienia pkt VI ust. 2 – 5.
Wykonawca może zmienić harmonogram zajęć z ważnych przyczyn (np. choroba Trenera). Zleceniodawca
zostanie niezwłocznie poinformowany o terminie nowych zajęć telefonicznie/ e-mailem/ SMS-em lub
osobiście.
O braku możliwości uczestnictwa w zajęciach w nowym terminie, Zleceniodawca powinien powiadomić
Wykonawcę niezwłocznie po uzyskaniu informacji w tym zakresie (nie później niż w terminie 24 godzin), żeby
możliwe było dostosowanie terminu do możliwości Uczestnika.
W przypadku, gdy z powodu zmiany terminu, o której mowa w ust. 4, Uczestnik nie może uczestniczyć w
zajęciach w nowym terminie, a także gdy nie będzie możliwe dostosowanie terminu do możliwości
Uczestnika, Wykonawca umożliwia Uczestnikowi:
odrobienie zajęć w innym terminie wspólnie uzgodnionym przez strony (bez dodatkowych opłat) lub
uzyskanie vouchera umożliwiającego skorzystanie z innych usług świadczonych przez Wykonawcę,
zwrot kosztów za zajęcia, w których Uczestnik nie mógł uczestniczyć z uwagi na zmianę,
o której mowa w ust. 4; Do wyliczenia wysokości zwrotu kosztów stosuje się odpowiednio III.5
Regulaminu.
V. Postanowienia dot. zmiany formy prowadzenia zajęć
Strony wskazały w Umowie podstawowe miejsce i formę prowadzenia zajęć oraz sytuacje, w których dojdzie
do zmiany ww. miejsca i formy.
W przypadku gdy w związku z rozwojem sytuacji epidemicznej na skutek ograniczeń o charakterze
administracyjnym lub na skutek zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego, zostaną wprowadzone
obostrzenia mające wpływ na realizację umowy, w szczególności w odniesieniu do miejsca, w którym
odbywają się zajęcia oraz formy, Wykonawca będzie świadczył w/w usługi w formie zdalnej.
Zajęcia w trybie zdalnym odbywać się będą na platformie Zoom lub innej wskazanej przez Wykonawcę (np.
LangLion), do której Uczestnicy uzyskają bezpośredni dostęp/link wraz ze szczegółowymi informacjami i
wytycznymi dotyczącymi zasad korzystania.
Zmiana miejsca i formy prowadzenia zajęć, o której mowa w ust. 2:
nie stanowi zmiany Umowy i nie wymaga aneksowania,
nie stanowi podstawy do rozwiązania umowy/odstąpienia od umowy,
nie stanowi podstawy do zmiany wysokości opłat za zajęcia.
W przypadku zmiany miejsca i formy prowadzenia zajęć na zajęcia w formie zdalnej, Uczestnik musi
posiadać:
dostęp do aktywnej poczty elektronicznej oraz dostęp do Internetu,
sprzęt komputerowy do uczestnictwa w zajęciach, słuchawki lub głośnik do odtwarzania dźwięku, a
także mikrofon oraz kamerę (o ile będzie chciał udostępnić swój wizerunek).
Wykonawca nie odpowiada za nieprawidłowości związane z uczestnictwem w zajęciach on-line w sytuacji
gdy przyczyna leży po stronie Uczestnika/ Zleceniodawcy lub innych podmiotów, z których usług
Zleceniodawca korzysta (np. usługa dostępu do Internetu), a które to usługi mogą mieć
bezpośredni/pośredni wpływ na możliwość korzystania z usług Wykonawcy.
W przypadku wystąpienia problemów technicznych, o których mowa w ust. 3, które uniemożliwiają
uczestniczenie w lekcji, zajęcia uważa się za odbyte.
W przypadku wystąpienia problemów technicznych po stronie Wykonawcy lub podmiotów wspierających
Wykonawcę w realizacji umowy, które uniemożliwiają przeprowadzenie zajęć w całości lub w części, zajęcia
te - w całości lub w części zostaną przełożone na inny termin. Do ww. sytuacji odpowiednie zastosowanie
ma także pkt IV.4 – 6 Regulaminu.
Obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
Zleceniodawca ma prawo do złożenia reklamacji dot. jakości dostarczanych usług drogą elektroniczną na
adres wskazany w umowie. W reklamacji należy wskazać rodzaj nieprawidłowości. Reklamacja zostanie
rozpatrzona przez Wykonawcę w terminie 14 dni.
W sytuacji świadczenia przez Wykonawcę zajęć w formie online, jeżeli Uczestnik nie będzie mógł
uczestniczyć w zajęciach, zajęcia mogą zostać odbyte w późniejszym terminie poprzez odtworzenie
nagrania video.
Zleceniodawca wyraża zgodę na utrwalanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie wizerunku Uczestnika w
postaci nagrania przebiegu zajęć on-line do celów dokumentacyjnych i edukacyjnych w sytuacji gdy
Uczestnik podczas zajęć on-line włączy kamerę i udostępni swój wizerunek. Wizerunek Uczestnika może
być użyty do różnego rodzaju form elektronicznego przetwarzania, kadrowania i kompozycji, a także
zestawiony z wizerunkami innych osób uczestniczących w zajęciach, natomiast nagranie filmowe i
dźwiękowe z jego udziałem mogą być cięte, montowane, modyfikowane, dodawane do innych materiałów
powstających w celach dokumentacyjnych i edukacyjnych Wykonawcy. Zgoda obejmuje wszelkie formy
publikacji.
W przypadku rozpowszechniania wizerunku do celów marketingowych – Wykonawca uzyska od
Uczestnika/Zleceniodawcy odrębną zgodę.
VI. Zmiana umowy
Wykonawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Umowy i Regulaminu z ważnych przyczyn,
w tym w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść niniejszego
Regulaminu i Umowy, w szczególności zmianą przepisów Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług
drogą elektroniczną, a także na mocy obowiązujących decyzji UOKIK, PUODO lub orzeczeń sądowych.
O każdej zmianie Umowy i Regulaminu, Zleceniodawca zostanie powiadomiony e-mailowo nie później niż w
terminie 14 dni przed planowanym terminem wprowadzenia zmian.
Wykonawca zawiadamiając o zmianach, o których mowa w ust. 1, informuje o tym, że jeżeli przed datą
wejścia w życie zmian Zleceniodawca nie zgłosi Wykonawcy sprzeciwu wobec tych zmian, uznaje się, że
Zleceniodawca wyraził na nie zgodę.
Zleceniodawca ma prawo przed dniem wejścia w życie zmian wypowiedzieć umowę ze skutkiem
natychmiastowym.
W przypadku, gdy Zleceniodawca zgłosi sprzeciw wobec zmian, ale nie dokona wypowiedzenia umowy,
umowa ta rozwiązuje się z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie zmian Regulaminu.
VII. Siła wyższa
W czasie trwania siły wyższej, strony umowy zwolnione będą od wszelkiej odpowiedzialności za jej
niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko okoliczności zaistnienia siły wyższej będą stanowiły
przeszkodę w wykonaniu umowy. Postanowienie ze zdania poprzedzającego zastosowanie będzie miało
również w okresie bezpośrednio poprzedzającym lub następującym bezpośrednio po wystąpieniu siły
wyższej, jeżeli tylko we wskazanym okresie oddziaływanie siły wyższej będzie stanowiło przeszkodę w
wykonaniu umowy.
Przez „siłę wyższą”, o której mowa w ustępie poprzedzającym, należy rozumieć zdarzenie o charakterze
przypadkowym lub naturalnym, całkowicie niezależne od woli i działania Wykonawcy lub Zleceniodawcy,
którego nie można było przewidzieć i niemożliwe było jego zapobieżenie,
w szczególności takie zdarzenia jak: powódź, włamanie, wojna, akt terroru, wprowadzenie stanu
wyjątkowego.
Strona Umowy uprawniona będzie do powoływania się na siłę wyższą jedynie w sytuacji, w której
niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni, poinformuje o powyższym drugą stronę, w sytuacji w której
posiądzie przekonanie, że zdarzenie to uniemożliwia lub znacznie utrudnia wykonanie umowy.
VIII. Rozwiązanie umowy
Wykonawca ma prawo rozwiązać umowę z ważnych powodów w trybie natychmiastowym
w szczególności w przypadku:
zmniejszenia liczby uczestników zajęć poniżej niezbędnego min. tj. 8 uczestników dla grup z
limitem
max. 14 uczestników oraz 4 uczestników dla grup z limitem max. 8 uczestników , o czym
Zleceniodawca zostanie poinformowany; w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do dokonania
zwrotu za nieodbyte zajęcia na konto, z którego były dokonywane przelewy, o ile Zleceniodawca
nie
wskaże innej dyspozycji. Do wyliczenia wysokości zwrotu kosztów stosuje się odpowiednio III.5
Regulaminu. W przypadku gdy Zleceniodawca wybrał płatność jednorazową lub semestralną, naliczone
wcześniej rabaty obowiązują bez zmian.
naruszania przez Uczestnika/Zleceniodawcę postanowień Regulaminu i umowy, w tym z powodu braku
zapłaty wynagrodzenia za zajęcia – po uprzednim wezwaniu do zapłaty lub do zaprzestania naruszeń
pod rygorem wypowiedzenia/rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. Postanowienia VIII. 8
stosuje się odpowiednio.
Zleceniodawca może rozwiązać umowę ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym złożono wypowiedzenie.
Zleceniodawca ma obowiązek uiścić opłaty za zajęcia za okres do dnia upływu terminu wypowiedzenia .
Rozwiązanie umowy powinno nastąpić poprzez złożenie oświadczenia o rozwiązaniu umowy w formie
pisemnej lub dokumentowej (m.in. e-mail).
Postanowienia dot. ustawowego prawa do odstąpienia od umowy znajdują się w załączniku nr 1 do
niniejszego Regulaminu.
W przypadku wcześniejszego rozwiązania umowy przez Zleceniodawcę, gdy został wybrany semestralny
lub jednorazowy sposób rozliczania płatności, naliczone wcześniej rabaty za płatność jednorazową lub
semestralną przestają obowiązywać, tzn. miesiące, w których Uczestnik brał udział w zajęciach, liczone są
bez rabatu jako miesięczna opłata. Zwrot opłat zostanie dokonany na rachunek, z którego została dokonana
ostatnia płatność przez Zleceniodawcę, chyba że Zleceniodawca wskaże inną dyspozycję. Do wyliczenia
wysokości zwrotu kosztów stosuje się odpowiednio III.5 Regulaminu.
IX. Postanowienia końcowe
Wykonawca informuje, że publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą
elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Zleceniodawcy przez
osoby nieuprawnione, dlatego Zleceniodawca powinien stosować właściwe środki techniczne, które
zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe
i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Zleceniodawca nigdy nie zwraca się do
Uczestnika/Zleceniodawcę z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.
Zleceniodawca ma możliwość zwrócenia się do:
stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej
umowy,
wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w
sprawie polubownego zakończenia sporu między stronami,
powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych
zadań należy ochrona konsumentów i uzyskać pomoc w sprawie umowy lub ma prawo
skorzystać z platformy ODR. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i
przedsiębiorcami http://ec.europa.eu/consumers/odr
×
Wybierz miasto w którym chcesz zobaczyć ofertę eventową: