Warsztat dla dzieci - 5-7 latki - Roboludek Master

Budowanie czas zacząć!

Dla dzieci w wieku 5-7 lat lub tych, które ukończyły poziom Roboludek został opracowany poziom Roboludek Master.

Zajęcia prowadzone są przy użyciu profesjonalnych zestawów LEGO® Education WeDo 2.0 - zawierają one prawie 300 elementów, co daje możliwość stworzenia mnóstwa konstrukcji. Roboludki są ciekawe świata i nowych doświadczeń - podczas zajęć z robotyki dzieci w praktyce odkrywają podstawowe zasady świata robotów. Korzystając z graficznego oprogramowania, które ożywia roboty, dzieci rozwijają myślenie logiczne. Na każdych z 30 zajęć dzieci w parach konstruują robota z instrukcji, a następnie programują jego ruchy. Pod koniec każdej lekcji jest czas na zabawę robotem - to moment, w którym dzieci reagują żywiołowo i spontanicznie, a dużo emocji sprawia, że zapamiętują jeszcze więcej! Plan edukacyjny na tym poziomie został opracowany z myślą o rozwoju jeszcze większej ilości kompetencji u dzieci. Nasi Trenerzy sprawiają, że każde zajęcia to nie tylko nauka, ale przede wszystkim świetna zabawa!

Twórcy


Zespół interdyscyplinarny złożony z:

team member

Marek

Zarząd
team member

Ola

Kierownik Akademii

LEGO® WeDo 2.0

Jest to najbardziej udany zestaw LEGO ® Education. Dzieci mają do dyspozycji: - bezprzewodowy komputer (HUB) - silnik - czujnik ruchu - żyroskop (czujnik położenia) - tablet - prawie 300 elementów LEGO!

Nauka programowania

Pierwsze wyzwanie ze złożonym algorytmem! Zajęcia z robotyki uczą dzieci programowania w przyjemny sposób - poprzez zabawę. Nasi Trenerzy dbają o to, by dzieci posiadły nie tylko wiedzę z zakresu konstruowania i programowania robotów, ale także cechowały się cierpliwością, wytrwałością i umiejętnością współpracy. Za pomocą aplikacji z bloczkami funkcyjnymi dzieci programują ruch robota według instrukcji trenera. Po pierwszych kilku zajęciach dzieci potrafią już nie tylko zaprogramować robota, ale również samodzielnie modyfikować program.

Ten poziom nie odpowiada?

Trochę łatwiejsze

Warsztat dla dzieci - 4 latki - Roboludek

4 latki

Zgłębianie kolejnych tajników wiedzy z zakresu programowania przy wykorzystaniu interaktywnego robota mTiny, robota Botzees Mini, robota Botley 2.0 i konstruowania z klocków LEGO® DUPLO®. Dzieci oswajają się z nowoczesną technologią i programują nie używając ekranów, świetnie się przy tym bawiąc!

110 zł/m-c

WIĘCEJ

Kompetencje

Czy robotyka jest ważna? Warsztaty z robotyki to nie tylko budowanie z klocków. Pod naszym okiem, dzieci rozwijają się na wielu płaszczyznach. Warsztaty z robotyki i programowania z użyciem zestawów LEGO® Education WeDo 2.0 rozwijają wiele kompetencji dziecka na tym etapie rozwojowym.

myślenie algorytmiczne

+15!

Inaczej myślenie komputacyjne. Jest to proces znajdowania rozwiązań problemów z różnych dziedzin przy świadomym wykorzystaniu metod i narzędzi informatycznych. Cały ten proces tworzą cztery składowe: (1) rozłożenie problemu na części, (2) analiza problemu - rozpoznanie prawidłowości, (3) eliminowanie elementów nieistotnych (oszczędzanie zasobów poznawczych), (4) stworzenie algorytmu w oparciu o dostępne informacje - rozwiązanie problemu

motoryka mała i motoryka duża

+10!

Motoryka to ogólna sprawność fizyczna człowieka. Motoryka mała to ruchy o mniejszym zakresie (ruchy dłoni, palców) - do ich wykonania potrzebne jest skupienie, koncentracja i precyzja. Motoryka duża to z kolei obszerne ruchy, które angażują całe ciało lub jego znaczną część.

rozwój emocjonalny

+20!

Są to kolejne etapy wzrostu emocji w poszczególnych stadiach wieku, które sprawiają, że przystosowania wewnętrzne i społeczne przechodzą na coraz wyższe poziomy. Rozwój emocjonalny ma szczególny wpływ na wykształcenie się cech przystosowawczych do życia społecznego i jest nieodzownym elementem rozwoju człowieka.

Jak wygląda lekcja?

Każda lekcja podzielona jest na trzy główne etapy, które nazywamy Trzema Fundamentami Robotyki. Tak opracowana metodologia pozwala dzieciom na wejście w rytm zajęć, ponieważ chwila koncentracji dla przedszkolaków to nie lada wyzwanie. Nasze metody i narzędzia do nauki sprawiają, że każde dziecko chętnie bierze udział w zajęciach.

01

Zbuduj

Dzieci w parachu budują robota zgodnie z instrukcją wyświetlaną na tablecie. Jest to moment na puszczenie wodzy wyobraźni przez dzieci - zawsze po zbudowaniu robota jest czas na udoskonalenie konstrukcji i dobudowanie swoich elementów.

02

Zaprogramuj

Za pomocą tableta dzieci “zaczarowują robota”. Trener opowiada jak powinien działać robot, a zadaniem uczestników jest ustawić bloczki funkcyjne w odpowiedniej kolejności i wprawienie robota w ruch.

03

Zapamiętaj

Najlepsza część zajęć, czyli testy konstrukcji. Dzieci na własne oczy widzą jak ich wysiłek przełożył się na efekty, a także sprawdzają jak działa ich program. Dokonują tego poprzez zabawę, a frajda sprawia, że jeszcze lepiej zapamiętują!

Masz pytania?

Być może odpowiedź znajdziesz w tej sekcji. A jeśli nie - zapraszamy do kontaktu!

Na czym prowadzone są zajęcia?

Zajęcia na poziomie Roboludek Master prowadzimy na zestawie edukacyjnym WeDo 2.0 Education od LEGO® . Jest to profesjonalny zestaw, który zawiera prawie 300 elementów, czujnik ruchu, żyroskop, silnik oraz przenośny komputer (HUB).

Czy dziecko nie jest za małe naukę robotyki programowania?

Każdy poziom edukacyjny został opracowany uwzględniając potrzeby dzieci w danym wieku. Również materiały, na których pracują dzieci są dopasowane do ich wieku. Szczegóły poszczególnych poziomów edukacyjnych można znaleźć tutaj.


Ile trwają zajęcia?

Czas trwania jednych zajęć to 60 minut. Zajęcia odbywają się raz w tygodniu, a cały kurs to 34 zajęcia dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku.

Czym są kompetencje?

Kompetencje dziecka to połączenie wiedzy, umiejętności i postawy. Pomagają one dziecku sprawnie i skutecznie realizować zadania z jakimi się spotyka. Na każdym poziomie rozwoju dziecko wykształca różne kompetencje, a poziom ich rozwinięcia często decyduje o predyspozycjach do ich dalszego nabywania i rozwoju.

Jak rozwijane są kompetencje mojego dziecka na robotyce?

Nasz plan edukacyjny został opracowany w taki sposób, by spełniać potrzeby rozwojowe dziecka, a także umożliwiać mu rozwój kompetencji nabywanych w danym wieku. Kompetencje dzieci na naszych zajęciach z robotyki rozwijane są poprzez dobór odpowiedniej metodologii zajęć.
Aby zapoznać się ze ścieżką rozwoju kompetencji, którą przechodzi dziecko na naszych zajęciach - kliknij tutaj.

Ile kosztują zajęcia?

Ceny kursów różnią się w zależności od poziomu. Koszt danego kursu znajdą Państwo wracając wyżej, do czarnej sekcji "Szczegóły kursu"

Czy pierwsza lekcja jest darmowa?

Za pierwszą lekcję nie płacisz, gdy dziecko nie kontynuuje zajęć. Dopiero po pierwszych zajęciach podejmują Państwo decyzję, czy dziecko będzie kontynuowało kurs z robotyki i programowania GO4Robot®.

Dlaczego dzieci pracują w parach/grupach?

Praca w parach rozwija u dzieci umiejętność współpracy, która jest jedną z najbardziej cenionych kompetencji emocjonalno-społecznych. Wspólne dążenie do jednego celu ma pozytywny wpływ na relacje pomiędzy dziećmi i współbrzmienie z otoczeniem. Praca w parach tworzy również w dzieciach poczucie tożsamości z zespołem dzięki wymianie myśli, doświadczeń i emocji. 

Kontakt

Wszystkich zainteresowanych naszymi kursami zapraszamy do kontaktu. W razie jakichkolwiek pytań z chęcią rozwiejemy wszystkie wątpliwości :) Czekamy na kontakt telefoniczny lub mailowy!

GO4Robot Poznań

GO4Robot® sp. z o.o.

Zadzwoń do nas: 668115750

Napisz do nas: zapisy@g4r.pl