6-8 latki Minecraft Junior

Co się dzieje na zajęciach?

Jeśli twoje dziecko potrafi posługiwać się komputerem na poziomie podstawowym lub jest chętne do nauki te zajęcia będą w sam raz! Trener łączy się z dziećmi poprzez ZOOM, pracujemy na wspólnym serwerze (świecie) a trener monitoruje pracę uczestników dzięki udostępnianiu ekranów

Dzieci zanurzają się w wirtualnym świecie Minecrafta by wspólnie z trenerem przeżyć wciągające, rozwijające i zabawne przygody. Będziemy eksplorować świat, tworzyć kopalnie, projektować własne budynki czy walczyć z potworami. Dzieci rozwiną w sobie umiejętność komunikacji, współpracy. Będą mogły wykazać się swoją kreatywnością. Nauka poprzez zabawę jest bardzo efektywna i jednocześnie dostarcza dzieciom wiele radości.

Twórcy


Zespół interdyscyplinarny złożony z:

Jacek

Trener/Twórca

Programowanie dla dzieci w Poznaniu i innych miastach.

Programowanie dla dzieci w Poznaniu i innych miastach.

Nasze zajęcia obejmują atrakcyjną naukę przydatnych języków programowania, ale to nie wszystko! Skupiamy się głównie na robotyce dla dzieci i młodzieży, czyli konstruowaniu własnych robotów i programowaniu ich określonych zachowań. Pracujemy na robotach interaktywnych ale też z popularnymi aplikacjami. Minecraft Education, Robblox, PixBlocks, to programy, gdzie dzieci poprzez gry uczą się programowania, są dopasowane do różnych grup wiekowych dzieci i młodzieży. Dzięki odpowiedniemu podejściu naszych trenerów do dzieci, zajęcia sprawiają im nie tylko ogromną radość, ale także powodują że stają się zainteresowani tematem.

Algorytmy

W XXI wieku już nawet zegarka od piekarnika nie jesteśmy w stanie naprawić bez programowania. Uczestnicy wykonują po kolei zadania, aby odblokowywać kolejne poziomy. Muszą uczyć się o zmiennych, pętlach, funkcjach warunkowych. Jednak w sposób akcja-reakcja. W czasie rzeczywistym widzą, czy ich program działa i daje im też radość.

Nauka przez grę

Podstawą Minecraft jest kreatywność. Świat budowany z klocków. Jednak dzięki temu, że jest on wirtualny, to klocki mogą mieć bardzo różne właściwości. Podczas naszych zajęć wykorzystujemy mechanizmy Minecraft, aby uczyć dzieci różnych elementów. Uratujemy misia polarnego, odwiedzimy Centrum Kosmiczne i wiele innych. Każda lekcja, to inne wyzwanie i nowa dawka wiedzy. Prowadzący za każdym razem uruchamia serwer, do którego dołączają uczestnicy. Dzieci pracują w grupach, dzielą się zadaniami, lub pomagają sobie wzajemnie.

Świat 3D

Postęp cyfrowego świata ma coraz większy wpływ na to co się dzieje teraz. W świecie wirtualnym, każdym może być kim chce i tworzyć, co lubi najbardziej. W taki sposób uwalniamy ogromne pokłady wyobraźni i kreatywności. Łatwość z jaką można robić nowe rzeczy, nigdy nie była tak prosta. Druga ważna rzecz, to imersyjność, czyli zanurzanie zmysłów w świecie 3D. Widzimy jak inni gracze się poruszają, możemy z nimi wchodzić w interakcje, słyszymy odgłosy, działa grawitacja i inne fizyczne zjawiska. Zaletą tego jest głębsze koncentracja na zadaniu i lepsza komunikacja w porównaniu z innymi lekcjami online.

Płaszczyzny nauki

Postęp cyfrowego świata ma coraz większy wpływ na to co się dzieje teraz. W świecie wirtualnym, każdym może być kim chce i tworzyć, co lubi najbardziej. W taki sposób uwalniamy ogromne pokłady wyobraźni i kreatywności. Łatwość z jaką można robić nowe rzeczy, nigdy nie była tak prosta. Druga ważna rzecz, to imersyjność, czyli zanurzanie zmysłów w świecie 3D. Widzimy jak inni gracze się poruszają, możemy z nimi wchodzić w interakcje, słyszymy odgłosy, działa grawitacja i inne fizyczne zjawiska. Zaletą tego jest głębsze koncentracja na zadaniu i lepsza komunikacja w porównaniu z innymi lekcjami online.

Ten poziom nie odpowiada?

Większe wyzwanie

8-9 latki Minecraft EDU

8 latki

Nasz drugi poziom dla dzieci, które mogą uczęszczać na zajęcia zdalnie. Najbardziej znana gra świata, teraz w służbie nauce. Microsoft przygotował specjalną wersję dla nauki programowania i innych elementów. Zajęcia ONLINE razem z trenerem dla małych dzieci też są bardzo wartościowe.  Lekcje prowadzone są zdalnie poprzez narzędzie ZOOM.  Dziecko potrzebuje jedynie Laptopa, inny dodatkowy sprzęt nie jest wymagany. 

160 zł/m-c

WIĘCEJ

Kompetencje

Co rozwija ten kurs?

myślenie algorytmiczne

+20!

Inaczej myślenie komputacyjne. Jest to proces znajdowania rozwiązań problemów z różnych dziedzin przy świadomym wykorzystaniu metod i narzędzi informatycznych. Cały ten proces tworzą cztery składowe: (1) rozłożenie problemu na części, (2) analiza problemu - rozpoznanie prawidłowości, (3) eliminowanie elementów nieistotnych (oszczędzanie zasobów poznawczych), (4) stworzenie algorytmu w oparciu o dostępne informacje - rozwiązanie problemu

umiejętność współpracy w grupie

+20!

Jedna z najważniejszych umiejętności, które człowiek zdobywa w dzieciństwie i wykorzystuje przez całe swoje życie. Jest to zdolność tworzenia więzi i współdziałania z innymi w grupie na rzecz osiągania wspólnych celów. To także umiejętność zespołowego wykonywania zadań i rozwiązywania problemów.

spostrzegawczość

+20!

Umiejętność podporządkowania swojego spostrzegania określonemu celowi, oderwanego od zajęć i wrażeń ubocznych. Inaczej - świadome kierowanie swojego spostrzegania.

myślenie logiczne

+20!

Inaczej myślenie przyczynowo-skutkowe. Jest to umiejętność wskazywania następstw określonych sytuacji, wyszukiwania przyczyn pewnych stanów rzeczy, a także porządkowania zdarzeń. Jest ono szczególnie ważne w rozwoju dziecka, bo pobudza jeszcze bardziej jego ciekawość!

Program kursu

Eksploracja terenu

Dzieci podzielą się na zespoły by zwiększyć efektywność pracy. Każdy zespół zajmie się zwiedzaniem innej części by później narysować mapę okolicy. Pomoże nam to w wybraniu miejsca na budowę bazy. W międzyczasie zbierzemy niezbędne surowce i zaznaczymy miejsca, do których warto będzie wrócić.

Pierwsza baza

Korzystając z informacji zdobytych podczas eksploracji terenu wybierzemy miejsca, w których zbierzemy materiały potrzebne do budowy pierwszej bazy. Podzielimy się na grupy, które będą odpowiedzialne za poszczególne części projektu. Oszacujemy ile materiałów będzie nam potrzebnych i po zebraniu odpowiedniej ilości zajmiemy się budową.

Początek tworzenia kopalni

By zdobyć różne przydatne przedmioty zejdziemy pod ziemię. Na początek zaplanujemy jak ma wyglądać nasza kopalnia, kto będzie odpowiedzialny za poszczególne jej części a następnie przejdziemy do pracy. Dzieci nauczą się jak stworzyć program, który pomoże zautomatyzować kopanie.

Budowa domu

Wykorzystamy zdobyte materiały do powiększenia i usprawnienia naszej bazy. Będzie ona większa, bardziej estetyczna i funkcjonalna. Zaczniemy od rozplanowania budowy, oszacowania niezbędnych materiałów a następnie przejdziemy do pracy.

Zagrody dla zwierząt

W dalszej części stworzymy zagrody dla zwierząt. Dzięki nim będziemy mieli stały dostęp do żywności, skór itd. Standardowo - zaplanujemy pracę, podzielimy się na zespoły i przejdziemy do wykonania zadania

Szczegóły kursu

30

60 minut

lekcja

Cena za miesiąc: 160 zł/m-c

Cena za semestr: 700 zł

Cena za rok: 1350 zł

160 zł/m-c

ZAPISY I TERMINARZ
Wybierz na mapie najdogodniejszą lokalizację

Jak wygląda lekcja?

Zajęcia podzielone są na kilka etapów aby usystematyzować pracę. Zaczynamy od przedstawienia tego, czym będziemy się zajmować danego dnia. Następnie przechodzimy do dyskusji, w trakcie której omawiamy problemy jakie możemy napotkać w czasie pracy i dzielimy się na zespoły. Następnie trener łączy się z dziećmi na wspólnym serwerze i przechodzimy do działania. Po wykonaniu wszystkich zadań z danej lekcji przechodzimy do zabawy. Trener proponuje dzieciom w jaki sposób mogą urozmaicić stworzony projekt, dzieci testują czy wszystko działa tak jak powinno i dzielą się spostrzeżeniami. Na koniec omawiamy zajęcia, prowadzimy krótką dyskusję i żegnamy się.

01

01 Wprowadzenie

Trener przedstawia zadanie, omawia z dziećmi problemy jakie mogą napotkać w czasie pracy, dzieci dzielą się na zespoły

02

02 Prezentacja

Trener udostępnia swój ekran i przedstawia dzieciom jak zadanie wygląda w grze i w jaki sposób można je wykonać

03

03 Praca

Dzieci pracują nad zadaniem, trener jest do ich dyspozycji w razie problemów.

04

04 Efekt, Testy i Zabawa

Po wykonaniu zadania dzieci testują czy wszystko poszło zgodnie z planem. Mają możliwość bawienia się - dodają ozdoby, pracują nad swoimi projektami lub spędzają czas w jeszcze inny sposób

05

05 Podsumowania

Trener podsumowuje zajęcia, omawia z dziećmi ich pracę. Na koniec Dziękuje za zajęcia i żegna się z dziećmi.

Masz pytania?

Być może odpowiedź znajdziesz w tej sekcji. A jeśli nie - zapraszamy do kontaktu!

Na czym prowadzone są zajęcia

Dzieci i trener komunikują się za pomocą ZOOMa, do pracy wykorzystujemy program Minecraft: Education Edition

Czy dziecko nie jest za małe?

Każdy poziom edukacyjny został opracowany uwzględniając potrzeby dzieci w danym wieku. Również materiały, na których pracują dzieci są dopasowane do ich wieku.


Ile trwają zajęcia?

Czas trwania jednych zajęć to 60 minut. Zajęcia odbywają się raz w tygodniu a cały kurs składa się z 30 lekcji.


Czym są kompetencje?

Kompetencje dziecka to połączenie wiedzy, umiejętności i postawy. Pomagają one dziecku sprawnie i skutecznie realizować zadania z jakimi się spotyka. Na każdym poziomie rozwoju dziecko wykształca różne kompetencje, a poziom ich rozwinięcia często decyduje o predyspozycjach do ich dalszego nabywania i rozwoju.


Jak rozwijane są kompetencje mojego dziecka na zajęciach?

Nasz plan edukacyjny został opracowany w taki sposób, by spełniać potrzeby rozwojowe dziecka, a także umożliwiać mu rozwój kompetencji nabywanych w danym wieku. Kompetencje dzieci na naszych zajęciach z robotyki rozwijane są poprzez dobór odpowiedniej metodologii zajęć.


Czy pierwsza lekcja jest darmowa?

Przetestuj Nas! Za pierwszą lekcję nie płacisz, gdy dziecko nie kontynuuje zajęć.


Czy to ta sama gra co ma dziecko?

Nie, wersja edukacyjna to inna gra. Trzeba ściągnąć Minecraft Education i zainstalować. My wykupujemy specjalne konto, które jest ważne 12 msc. Podczas zajęć przekażemy do niego dostęp.

Kontakt

Wszystkich zainteresowanych naszymi kursami zapraszamy do kontaktu. W razie jakichkolwiek pytań z chęcią rozwiejemy wszystkie wątpliwości :) Czekamy na kontakt telefoniczny lub mailowy!

GO4Robot Poznań

GO4Robot sp. z o.o.

Zadzwoń do nas: +48 668 115 750

Napisz do nas: zapisy@g4r.pl