Klasa 4-6 INŻYNIEROWIE Mindstorms® EV3

robot-lewa

Gdy kolorowe klocki to za mało.

Zapraszamy do świata robotyki. Na naszych zajęciach, nauczysz się jak działają przekładnia, odkrujesz podstawy mechanika. Zagadnienia z matematyki i fizyki staną się dla dzieci zrozumiałe i logiczne. Programowanie nie będzie miało żadnych tajemnic. Dzięki połączeniu zabawy i nauki Państwa dzieci na długo zapamiętają cenną wiedzę wyniesioną z zajęć

Co robimy na zajęciach?

Nauka obsługi komputera
120 minut zajęć
Programowanie po angielsku
Klocki lego
Trenerzy z pasją
Praca w parach

3 Fundamenty robotyki

W tej grupie  uczestnikom zawsze przekazywany jest pewien problem do rozwiązania. Kolejne kroki przybliżają nas do ostatecznego wyniku. Roboty wymagają dokładnych instrukcji. Założone teorie są następnie testowane eksperymentalnie.

Etap 1-”Zbuduj”:”Budowanie? Brzmi jak przygoda!”

Inżynierowie odkryją tajemnice mechaniki. W praktyczny sposób nauczą się podstaw konstruowania robotów. Ta wiedza pozwoli na stworzenie niesamowitych konstrukcji. Dzieci oprócz rozwoju wyobraźni przestrzennej, odkryją zmysł inżyniera.

Etap 2-“Zaprogramuj”: “Komputer to nie tylko gry.”

Programowanie jest niezbędną umiejętnością. To właśnie ta umiejętność będzie najbardziej pożądana przez pracodawców. Na zajęciach dzieci uczą się podstaw algorytmiki. Do tego celu wykorzystujemy specjalny program od LEGO. Nauka programowania stanie się dziecinnie prosta.

Etap 3-“Zapamiętaj”:“Można bawić się i uczyć.”

Czy można wyobrazić sobie lepsze połączenie zabawy i nauki. To właśnie ta mieszanka powoduje, że dzieci w naturalny sposób zapamiętują cenną wiedzę. Każde zajęcia to inna zabawa, dzięki czemu na każdych zajęciach uczymy się czegoś nowego.

JAKIE CZEKAJĄ NA CIEBIE WYZWANIA?

Elektryczne samochody to przyszłość. Zawody bolidów napędzanych prądem są coraz bardziej popularne. Dzięki klockom stworzymy własny pojazd i przetestujemy go na torze .
Zbudujemy prawdziwą gwiazdę Hollywood. Nauczyć naszego robocika tańczyć i rozpoznawać ludzi.
Kwadratowy świat przeniesiony z gry komputerowej do Świata realnego. Wykorzystując popularność tej gry, z łatwością angażujemy każdego uczestnika do nauki podstaw robotyki.
Plac budowy jest zaniedbany! Musimy sobie jakoś z tym poradzić. Zbudujemy buldożer, który posprząta każdy teren.

Na czym pracujemy

FAQ

1.Jaka jest cena?
Cena za kurs podzielona jest na 9×160 PLN. Można jednak zdecydować się na opłatę semestralna, wynoszącą 650 PLN/semestr lub opłatę jednorazową, wynoszącą 1250 PLN.
2. Ile trwają zajęcia?
Cykl zajęć trwa od października do czerwca. Zajęcia trwają 120 minut. Spotykamy się co tydzień. Na początku każdego semestru, przekazujemy rodzicom Harmonogram zajęć, w którym zaznaczamy dni wolne z powodu Świąt, lub innych uroczystości.
3. Jeżeli dziecko opuści?
Zawsze notujemy w dzienniku i nie odbyta lekcja przekładana jest na czerwiec. Można przełożyć maksymalnie 4 lekcje. W praktyce wygląda to tak, że opłata za miesiąc czerwiec jest pomniejszana o każdą lekcję, na której dziecka nie było.
4. Czy podpisywana jest umowa?
Tak podpisujemy umowę z każdym rodzicem.
5. Czy istnieje możliwość rezygnacji z zajęć?
Istnieje, wystarczy złożyć pisemne wymówienie- przekazać Trenerowi, lub przesłać e-mail’em. Jednak zastrzegamy sobie prawo, do zatrzymania opłaty za pełen miesiąc, w którym została złożona rezygnacja. Opłaty roczne i semestralne są zwracane, lecz są pomniejszone o opłaty miesięczne, włącznie z miesiącem, w którym została złożona rezygnacja.
6. Jak tworzy się grupa?
We wrześniu zawsze pojawiamy się na pierwszej wywiadówce, w szkole(wybranej/z zaproszenia), w której chcemy prowadzić zajęcia. Zbieramy zapisy na zajęcia pokazowe, które mają się odbyć w ustalonym terminie. Potem ustalamy, w jakie dniu możemy prowadzić zajęcia i czekamy, aż uzbieramy 10 osób. Następnie podpisujemy umowy z rodzicami i zaczynamy Przygodę!
7. Czy są rabaty?
Jak najbardziej! Rabaty przysługują rodzeństwu, niezależnie od grupy. Jeśli Jaś jest w Małych Robotykach, a Małgosia w Inżynierach- Przypada Państwu 10% zniżki na obie usługi.
Gdzie chciałbyś zorganizować warsztaty?