O nas

GO4Robot sp. z o.o. zajmuje się organizacją warsztatów z robotyki. Naszym głównym celem jest oswajanie z najnowszymi technologiami poprzez zabawę. Przedsięwzięcie prowadzi zgrany zespół realizatorów z ponad 2-letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą. Jarek Kałasz i Marek Maj to pełni energii i pasji absolwenci Automatyki i Robotyki (Politechnika Poznańska). Są założycielami spółki i wszystko zaczęło się od ich pasji. Warsztaty prowadzone są w oparciu o zestawy klocków oraz specjalistyczne oprogramowanie na licencji LEGO®. Różnorodne scenariusze zajęć i nowe rozwiązania technologiczne (np. rozszerzona rzeczywistość) potrafią zainteresować nie tylko inżynierów. Motorem napędowym GO4Robot jest zespół młodych ludzi, których połączyła wspólna pasja: edukacja najmłodszych. Zajęcia prowadzone są przez Trenerów, których energia udziela się każdemu.
SONY DSC

Zobacz jak pracujemy

Podczas zabawy z klockami jedynym ograniczeniem jest Nasza wyobraźnia. Warsztaty, szkolenia, integracje- Nasze zdolności i różnorodność klocków LEGO® pozwalają nam na wymyślenie scenariusza dopasowanego do każdego odbiorcy. Wiemy jak dużo frajdy sprawia zabawa LEGO® młodszym jak i starszym. Mamy na celu, przy pomocy tak świetnego narzędzia, przybliżać tajniki robotyki, ale też rozwijać w nich chęć do tworzenia własnych, unikalnych rozwiązań. Filmik obok ukazuje cykl warsztatów dla małych robotyków, którzy przez cały rok, pod okiem naszych Trenerów, eksperymentują z robotami.

Zespół

Jarek

Jarek

Swój pierwszy zestaw klocków dostał gdy miał 7 lat i była to miłość od pierwszej zabawy. Z wykształcenia absolwent Automatyki i Robotyki na Politechnice Poznańskiej. Udało mu się połączyć pasję z biznesem. Jest współzałożycielem firmy GO4Robot Sp. z o. o. , która promuję edukację robotyki przy wykorzystywaniu klocków LEGO ®. Z klocków potrafi zrobić niemal wszystko. Podczas prowadzenia zajęć zaraża swoją pasją i pozytywnym nastawieniem.

Marek

Marek

Początkujący przedsiębiorca, swoją wiedzę zdobytą na Politechnice Poznańskiej rozwija prowadząc własną firmę. Wyobraźnia dziecka w nim nie zanikła, co pozwala mu tworzyć kreatywne rozwiązania. Połączenie wykształcenia i LEGO®, zaowocowało u niego wybuchową mieszanką. Od ponad 2 lat, poprzez rolę Trenera, dzieli się doświadczeniem i inspiruje. W dniu codziennym szuka nowych doświadczeń i rozbraja promiennym uśmiechem.

Ewa Przybylska

Ewa Przybylska

Absolwentka Psychologii, z Go4Robot związana od 2 lat. Pełna optymizmu i zawsze uśmiechnięta. Dziewczyna od zadań specjalnych. W firmie odpowiada za koordynowanie wszelkich spraw biurowych, rozwój firmy i kwestie personalne. W wolnych chwilach miłośniczka podróży, kuchni włoskiej i czworonożnych pupili.

Ola

Ola

Dominika Sz

Dominika Sz

W liceum zdobywała dziennikarskie szlify pisując do jednej z lokalnych gazet, jednak ostatecznie jej serce skradły social media i marketing. Od dawna związana z organizacją eventów. Swoje doświadczenie zdobywała w czasie pracy dla ogólnopolskiego projektu zajmującego się prowadzeniem edukacyjnych warsztatów dla przyszłych i obecnych rodziców. Obecnie studentka na kierunku "Moda i Nowe Media" w CDV. W GO4Robot odpowiada za koordynację działań marketingowych, obsługuje kanały społecznościowe i rekrutuje oraz wprowadza nowych trenerów do zespołu.

Zuza

Zuza

Studentka UAM Turystyki i Rekreacji na specjalizacji Nowe Technologie. Od zawsze kreatywna i pełna pomysłów, jednak to właśnie studia dały jej największą inspirację do pogłębienia wiedzy o programowaniu. Kiedyś stawiała domki dla lalek, a dziś przeróżne budowle z dziećmi. Głowa pełna pomysłów, gotowość na wyzwania i moc energii - to wszystko w jednej osobie otwartej na dziecięce pomysły.

Mateusz

Mateusz

Trener robotyki, tancerz, student mechatroniki, instruktor tańca ludowego, spędzający wolny czas na eksperymentach w kuchni i podróżach – po prostu mieszanka wybuchowa W Go4Robot od roku pomagam dzieciom wkraczać w świat technologii i programowania, łącząc naukę ze świetną zabawą (zarówno ich, jak i swoją). Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałem przez lata, poprzez pracę w zespole tańca ludowego, gdzie prowadzę swoje grupy taneczne, wyjazdy na obozy i kolonie w roli wychowawcy, koncerty edukacyjne w szkołach i przedszkolach w których miałem okazję brać udział, pracy jako ratownik wodny, czy też przez codzienną zabawę z moim 10-letnim bratem.

Kacper

Kacper

Rock'n'rollowy chłopak z pasją do historii oraz nowinek technicznych. Od czwartego roku życia buduje z klocków LEGO® i do dnia dzisiejszego nie wyrzekł się tej pasji. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywał w czasie wieloletniej przygody w harcerstwie.

Maciej

Maciej

Od najmłodszych lat wychowany w świecie LEGO®, pełnym klocków, gier i bajek. Fascynacja nimi pozostała do dnia dzisiejszego. Dlatego cieszy się, że może zaszczepiać w młodszych pokoleniach zamiłowanie do budowania z klocków. Obecnie student psychologii ze szczególnym zainteresowaniem teoriami edukacji. Entuzjasta rozwijania potencjału, pasji i ciekawości. Najwięcej satysfakcji daje mu obserwowanie jak dziecko doprowadza się do momentu, w którym samo dokonuje refleksji nad swoimi działaniami, zaczyna  tworzyć, uczyć się

Michalina

Michalina

Od najmłodszych lat zamiast zabawy lalkami wybierała klocki, tworząc wspólnie z bratem rozmaite konstrukcje (jeszcze nie programowalne…). Dziś, dzięki najnowszym zestawom LEGO razem z uczniami urzeczywistnia dziecięce pomysły ożywiając legendarne klocki. Zwolenniczka teorii, że najefektywniejsza forma nauki to ta przez zabawę oraz eksperymentowanie, gdzie najbardziej efektywnie wykorzystywany jest potencjał młodych umysłów. Jako urodzony ‘umysł ścisły’ docenia potrzebę rozwijania logicznego myślenia oraz, jakże istotną w dzisiejszych czasach, umiejętność programowania. Absolwentka Politechniki Poznańskiej i roweromaniaczka.

Renata

Renata

Renia ma zdecydowanie więcej poczucia humoru niż wzrostu. Przekazywanie wiedzy i umiejętnosci dzieciom zaczęła mając 9 lat sprawdzając swoje predyspozycje w tym kierunku na młodszym bracie. Choć skońćzyła studia na Politechnice Poznańskiej to pasji do spędzania czasu z dziećmi nie porzuciła. Poza dziećmi uwielbia się ruszać. Rower, spacer, góry, kajaki, pływanie, narty, snowboard… każda forma ruchu jest dobra. Może dlatego, że jest strasznym zmarzluchem, a poniżej 15 stopni najchętniej zapadłaby w sen zimowy.

Martyna

Martyna

Studentka V roku psychologii na uniwersytecie Adama Mickiewicza. Od pierwszych lat studiów moimi zainteresowaniami są psychologia dziecięca oraz psychologia rozwoju człowieka, dlatego praca z dziećmi sprawia mi ogromną przyjemność i satysfakcję, szczególnie wtedy, kiedy dzieci same rozwiązują zadania na naszych zajęciach. Od dziecka układałam Lego i bawiłam się samochodami, dlatego cieszę się że moja praca chociaż w małym stopniu odzwierciedla czasy dzieciństwa;) Moją pasją są góry, malarstwo i rośliny.

Agnieszka

Agnieszka

Hej! Jestem Aga. Praca z dziećmi od zawsze sprawiała mi frajdę, teraz jeszcze bardziej kiedy mogę połączyć to z klockami LEGO. To taki mały powrót do dzieciństwa. Uwielbiam wyzwania i myślę, ze łączy się to z moja spontaniczność. Cieszę się, kiedy mogę dzieci nauczyć czegoś nowego, sprawia mi to ogromna satysfakcję. Na co dzień interesuję się muzyka, oraz sportem, który jest nieodłącznym elementem mojego życia.

Kamil

Kamil

Od kiedy pamięta LEGO były gdzieś w pobliżu. Może to one pomogły mu rozwinąć wszechstronne zainteresowania, bo chociaż elektronika i programowanie są mu nieobce, to dzisiaj jest technologiem drewna, a na co dzień opiekuje się stolarnią, gdzie także prowadzi warsztaty stolarskie. Pracę z dziećmi zaczął od dwóch swoich siostrzenic i kilku tysięcy kloców, a rekordowe czasy utrzymania ich skupienia zachęciły do rozwijania się w tym kierunku. Samozatrudniony, nie przegapia okazji do nauczenia się czegoś nowego.

Iwona

Iwona

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu, z wykształcenia nauczyciel. Uwielbia pracę z dziećmi, zwłaszcza związaną z nią zabawę i wyzwania. Inspirują ją dzieci, ich wyobraźnia i kreatywność. Razem z nimi cieszy się z każdego zbudowanego i zaprogramowanego robota. Przyjaźnie nastawiona do świata. Wewnętrzne dziecko doskonale pozwala jej znaleźć wspólny język podczas zajęć z dziećmi. Odpowiedzialna i godna zaufania. Od dziecka uwielbia sport, więc współpraca nie jest jej obca. W GO4Robot będzie mogła spełniać się, inspirować i przeżywać przygodę razem z dziećmi. Odkrywać z nimi nowy świat- świat robotyki.

Dominika S

Dominika S

Praca z dziećmi to dla niej pasja i przyjemność: od kilku lat jest animatorką, a odkąd wstąpiła do szeregów GO4Robot ma szansę nie tylko bawić, ale też uczyć. Dzięki siostrzeńcom odkryła ile kreatywności i możliwości dają dzieciom zestawy LEGO. Na co dzień studentka psychologii, mól książkowy i wielbicielka podróży - od niedawna podróży żółtym, kultowym volkswagenem T3 nazwanym Bus Lapidus.

Mikołaj

Mikołaj

Nieskończenie zainteresowany otaczającym go światem. Trzy letnie doświadczenie w pracy z dziećmi dzięki działalności w Polskim Czerwonym Krzyżu nauczyła go cierpliwości i entuzjastycznego podejścia do najmłodszych. Całe dnie spędzone na budowaniu z klocków LEGO w dzieciństwie pozostawiły swój ślad do dzisiaj. Dzień przekroczenia progu firmy był jak powrót do przeszłości. Zafascynowanie klockami LEGO i wielka ochota przekazywania wiedzy dzieciom to przepis na idealnego trenera!

Malwina

Malwina

Studentka Geoinformacji na Uniwersytecie Adama Mickiewicza. Doświadczenie animatora zdobywała podczas pracy na eventach oraz w parku trampolin. Nie cierpi nudy, zawsze wesoła i uśmiechnięta. Z nikim lepiej się nie dogada jak z dziećmi. Uwielbia nowe wyzwania, zwłaszcza z kolejnymi projektami LEGO.

Krzysztof

Krzysztof

Pierwsze Lego dostał po bracie, a to sprawiło, że jego kreatywność wystrzeliła w kosmos. Pierwsze mechanizmy tworzył jeszcze przed Lego Technic. Kreatywność zaprowadziła go do zostania grafikiem, animatorem, programistą, iluzjonistą i wielu innych rzeczy. Ten Pan nie toleruje nudy, braku zabawy i laktozy.

Damian

Damian

Student psychologii ciekawy sposobu w jaki dzieci postrzegają świat, a także nie bojący się odpowiadać maluchom na ich najcięższe pytania. Dobrze wiedzący jak ogromnie ważne w poprawnym rozwoju dziecka jest dobre wychowanie, na zajęciach robotyki stara się kształtować w nich zasady dotyczące kultury, współpracy i wzajemnego szacunku.

Magda

Magda

Magda - studentka psychologii. Ze względu na zainteresowania i doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyte na niezliczonej ilości kolonii wybrała specjalność w zakresie psychologii edukacji. Prowadząc lekcje z robotyki zwraca szczególną uwagę na kontakt z każdym uczestnikiem i indywidualne podejście dostosowane do jego umiejętności i potrzeb. Jest zdecydowanym przeciwnikiem podejścia, że to płeć biologiczna determinuje zainteresowania, dlatego ma nadzieję, że już niedługo będzie z uśmiechem jeździć na zajęcia, gdzie połową grupy będą dziewczyny ;). W swoim wolnym czasie trenuje triathlon.